Gå til innhold

hoff!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ja, da var jo stedet jeg har bodd hele livet satt på kartet nok en gang, og nok en gang for noe som ikke er posivitv! barnedrap! hvem kan være så syke?? hoff...blir helt frustrert jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du er med andre ord fra dala du da? tragiske greier ja... uff uff! sånn du hører rett som det er, men når det skjer nære deg så tenker man litt mer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, kall det hva man vil, helt syk i hode er man i hvertfall! ønske ungen sin død for å få oppmerksomhet i form av sympati, helt sykt. heldigvis ble det oppdaga før nestemann måtte gjennomgå alt for mye og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ikke sant. detta er slik vi ser på tv! vet du hvem det er? det gjør desverre jeg. kjenner ho heldigvis ikke, men vet GODT hvem a er. har hjemmesiden til sønnen hennes og, han som døde. ho har lagt ut bilder av han som død og, noen minutter etter at han døde...ekkelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke dømt enda!!

Vent til spesialistene har funnet ut om hun har syndromet eller om det er en sjelden arvelig sykdom barna har..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men uansett, det skal jo litt til å bli mistenkt for noe sånn å da... nei jeg vet ikke hvem det er, er fra hamar så jeg kjenner ikke så mange derfra... bare et par skolevenner... men alikevell, politiet pleier å være sparsom med opplysninger, og her har de gått ut med dette... skummelt syns jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...