~ms_freia~ Skrevet 16. desember 2006 #1 Skrevet 16. desember 2006 Mamma kom på besøk på onsdagen...ho hadde kjøpt førjulsgave te mæ 2 mammabukse og 2 overdela:) kjøpt på hennes&mauritz...ho hadde bare gjetta på str...og ALT passa perfekt:D i tillegg hadde ho kjøpt 2 bh`a:) Mi mamma e kjempesnill:)
tuppen og lillemor Skrevet 16. desember 2006 #2 Skrevet 16. desember 2006 min mamma er oxo kjempe snill, hun vet jeg ikke har så mye penger, så hun kom med en liten søt pose, med den kule klokken oppi og 500 kr, bare en liten førjuls hilsen sier hun ,kjøp deg noe fint, ,,,, så har hun kjøpt masse babyklær, noe får jeg til jul.... beste mammaen...
Lovehearts Skrevet 16. desember 2006 #3 Skrevet 16. desember 2006 min mamma og er best i verden. hun kjøpte selebukse, vanlig mamma bukse, og topper til meg på mammashop. også har hun komt med tre strikke genstre, og 4 par strikke sokker til babyen som kommer i april. for en uke siden var hun på besøk i leiligheten og da hadde hun med seg to store pyntenisser. får gavekalender av henne no i jula, å i dag fikk jeg gratis frisør time. LUKSUS! hehe.
Gjest Skrevet 16. desember 2006 #4 Skrevet 16. desember 2006 Hei dere med så snille mammaer. Så hyggelig å høre:))Jeg håper dere er flinke å vise mammane deres at dere setter pris på det de gjør for dere...
~ms_freia~ Skrevet 16. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 16. desember 2006 mamma veit at æ sett veldi pris på ho...send ho sms hver dag og si kor gla æ e i ho.... snakka sammens 3-4 ganga i uka...har alltid hatt ett ekstra nært forhold te mammaen min:)
(Muskat) Skrevet 16. desember 2006 #6 Skrevet 16. desember 2006 Min mamma kommer hjem til meg og vasker huset mitt, siden jeg har bekkenløsning med STORE gangvansker. I tillegg pynter hun, rydder og vasker klær og gjør alt jeg ikke klarer. Her om dagen måtte hun til og med være privatsjåfør (jeg klarer ikke kjøre for tiden). Jeg har ingen anelse om hva jeg skulle gjort uten henne!!!!!!!!!!
~ms_freia~ Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 17. desember 2006 oi..dt va snilt da:) lillebrorn min va no her i helga og hjalp mæ me julevasken mens gubben e på julebord:)
Gjest Skrevet 17. desember 2006 #8 Skrevet 17. desember 2006 ÅÅÅ=) Så snill mamma du har! Jeg har også en veldig snill mamma som jeg setter VELDIG stor pris på. Det gjenspeiler seg i julegavene i år kan man si Har jo selvsagt en pappa som jeg er veldig glad i også.. Hadde omgangssyke for en uke siden, og da dukket han opp med 3 liter cola og film til meg Snille pappan min! Gleder meg til å feire jul jeg Gleder meg til mamma og pappa åpner julegava si
~ms_freia~ Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 18. desember 2006 Ikkje nok me dt...så har pappa lova mæ juletre te jul:) e ett godt stykke mellom oss...såe på lille-julaften kommer den eine storebroren min me jultreet, juleservise (som mamma kjøpte her om dagen) resten av julegavan og resten av maten:) Snakk om fiiiiin familie:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå