21.april Skrevet 16. desember 2006 #1 Skrevet 16. desember 2006 Jeg har fått en flekk på hånda, ca 1/2 cm i diameter. Er det dette som kalles leverflekk? Går den bort etter fødselen? Jeg føler meg mer som en 90 år gammel dame enn en flott gravid kvinne.. føler meg helt ubevegelig, tung og stiv i bekkenet,blir sliten av ingenting, flekk på hånda osv... he he
SpongeBob Skrevet 16. desember 2006 #2 Skrevet 16. desember 2006 Pigmentflekk, kanskje? Tviler desverre på at den går helt bort, men den blir sikkert blekere, i alle fall. Da bekkenet begynte å gi etter (ca uke 20!) fant gubben ut at jeg burde låne nabokonas rullator så jeg kunne komme meg rundt uten fullt så mye klaging, han synes fortsatt det er morsomt 15 uker senere...
21.april Skrevet 16. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2006 Rullator kunne faktisk vært greit å ha innimellom:) He he. Har brukt krykker i perioder, men syns de er så plagsomme... Huff, er jo nesen for galt å klage, skal vel heller være takknemlig for at man er gravid...
mamman til nyttårsbarn Skrevet 16. desember 2006 #4 Skrevet 16. desember 2006 Jeg har også fått mye mer føflekker, de har liksom est ut (æsj). Derfor har jeg nettopp fjernet en av de og etter fødselen kommer jeg til å fjerne flere. Flekkene blir nok ikke borte...
Gjest Skrevet 16. desember 2006 #5 Skrevet 16. desember 2006 haha, ja den flekken var lixom toppen av kaka! nå ER du virkelig gammel!!! :oP
21.april Skrevet 16. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 16. desember 2006 He he, nei mente det ikke sånn.... flekken minner meg bare om sånne flekker som gamle damer bruker å ha på hendene....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå