Anonym bruker Skrevet 16. desember 2006 #1 Skrevet 16. desember 2006 Lille gutten min på to mnd hylskriker ved ene puppen, det er litt melk der det vet jeg. Jeg får han til å suge litt, pumper litt i tillegg for å få opp produksjon, men han styrer likevel noe enormt når jeg legger han på den siden. På andre siden går det greit, der ligger han lenge... Skjønner det har blitt favoritt siden hans, men jeg skullle ønske han kunne påbegge sidene. Har ikke lyst til å gi opp å amme heller.. Har plagdes litt tidligere, brukte skjold lenge for han ikke fikk til å få ordentlig tak, kan det være det som plager han ennå, at den siden er vanskelig??? Er det noe å gjøre? Eller er det noen som kan berolige meg om at dette er normalt??
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 17. desember 2006 #2 Skrevet 17. desember 2006 det gjorde min sønn også.. jeg begynte å ALLTID legge han til den først.. og å pumpe den litt mer enn den andre.. det hab r virka for meg i hvertfall.. jeg brukte også skjold;) fortsett med det hvis det funker..
Blomman Skrevet 17. desember 2006 #3 Skrevet 17. desember 2006 har du prøvd andre ammestillinger på den "vansklige" siden? Prøv tvillinghold for eksempel -noen ganger kommer melken i en uavnlig retning på et bryst - og da hjelper det ofte og bruke en annen stilling. Les på ammehjelpen.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå