Anonym bruker Skrevet 16. desember 2006 #1 Skrevet 16. desember 2006 var hos legen i går og hu sa at jeg hadde fått kjønnsvorter...har aldig hatt noe sånt før,kom etter at jeg blei gravid...er det farlig?kan det smitte over på ungen ved vaginal fødsel eller går det bort ? huff blei så lei meg.har ikke sagt noe til typen enda heller. noen som vet noe om det??
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2006 #2 Skrevet 16. desember 2006 Har også fått det...=( Er visst veldig vanlig når man er gravid, men ikkeno farlig for fosteret sa legen min, da. Men jeg tror ikke de behandler det så lenge du er gravid... jeg blei hvertfall ikke tilbudt no behandling...
VinterSol+2 Skrevet 16. desember 2006 #3 Skrevet 16. desember 2006 de fleste vortetyper forsvinner jo av seg selv etterhvert. finnes jo forskjellige vortetyper, og noen kan være smittsomme ved seksuell omgang, så om du vet hva for vorter det er, kan du jo sjekke om dere evnt skal bruke kondom el. på www.lommelegen.no kan du finne en del informasjon om du søker på vorter.. de fleste er absolutt harmløse og forsvinner av seg selv etterhvert da, så om ikke gyn/jm har sagt noe, er det sikkert ufarlig da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå