Gå til innhold

Bastiander?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har falt veldig for dette navnet selv. Hva synes dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er litt usikker på dette navnet, står ikke øverst på listen min..

Skrevet

For meg er ikke det et navn. Får assosiasjoner til bastard.

Skrevet

ikke fint...

Skrevet

Jeg liker det! :) Originalt.

Liker også Caspian som også er litt i samme gate.. :)

Skrevet

Nå settes det sammen mange ulike navn for å skape noe nytt... Artig kombinasjon! Men rimer på for mye stygt...Hvorfor ikke bare Bastian? Det er jo søtt!

• 2 uker senere...
Skrevet

Har ikke falt for det selv, for å si det slik!:)

Skrevet

Bastian + Aleksander = Bastiander . Leste om det i avisen for en stund siden. De skrev at en ny trend med nye sammensatte navn var kommet, og det er fint å tilføre det norske trad. navn valgene noe nytt. Om du liker navnet og ungen din ser ut som en Bastiander så .. go !

• 2 uker senere...
Skrevet

Hva med Koriander i stedet??

• 2 uker senere...
Skrevet

For meg er d nok mer et tullenavn, til nød på en hest ell hund. Men på et menneske... Nei takk!!

• 6 måneder senere...
Skrevet

NEINEINEINEINEINEINEINEINEINEI! NEI!

Skrevet

Jeg ville valgt Bastian, men hvorfor ikke Bastiander, hvis du liker det?

Kan nok hende det blir Bastian (eller Basse he he) som kallenavn...

Skrevet

Dette kan umulig være seriøst??? Barnets foreldre kommer nok i alle fall dessverre neppe til å bli tatt seriøst med det navnet i møte med skole og helsevesen etc, er jeg redd.

Hilsen lærer

Skrevet

Det er ikke et navn.

Og fy faen så dumt det høres ut.

Skrevet

Det MÅÅÅÅ være kødd!!!

Skrevet

Absolutt ikke fint.. Høres ut som et tullenavn i samme gate som Cassander og Tobiander..

Skrevet

Bastiander, går jo fint med Salamander.. Hadde et innlegg for en stund siden med Leander Salamander.

Staute navn dette her.

Skrevet

Jeg hadde ikke brukt det navnet på mine barn, men det er jo ikke et stygt navn.. kanskje litt vanskelig. Hadde kanskje endt opp på Bastian, Stian eller Sebastian isteden tror jeg.

Skrevet

Se diskusjonen under Sebius!!! Dette er jo bare tull. Hva med Benjamus (Benjamin + Marius) eller Daniander (Daniel +Aleksander)??? Osv. Dette kan fort bli en selskapslek... he, he

Nei, kall heller ungen Odd Andre så blir det i hvert fall to ordentlige navn som settes sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...