Gå til innhold

Jeg hulkegrein da TR kom etter 36 dager.

Anbefalte innlegg

Jeg vet mange her har prøvd så uendelig lenge. Selv har jeg ikke hatt så mange pp, men en SA har gjort meg direkte ustabil. Dette var min første skikkelige syklus etter SA, og jeg fikk jo større forventniger for hver dag som har gått. Syklusen min er helt på utur. Jeg klarer nesten ikke motivere meg for ny runde. Vet ikke hvordan jeg skal få fokuset bort fra dagetelling og utflod.

Noen som har noen erfaringer med sykluser og EL etter abort. Jeg tror ikke jeg hadde EL denne perioden....? Vil syklusen kortere etterhvert.

Fortsetter under...

Hei. Så leit da... Selv fikk jeg mensen på dag 34 nå, og var litt innstilt på at jeg kanskje var gravid. Hadde tross alt gått med mensmurringer i flere uker...

Vet dessverre ikke så mye ang syklus etter SA, men vil råde deg til å teste på dag 36 neste gang om TR ikke har kommet. Jeg skal iallefall ikke tenke så mye neste gang og heller vente til dag 34, selv om jeg egentlig har hatt ca 28-30 dagers syklus...

Prøv å tenk på andre ting, nå kommer jo jula! Kos deg så godt du kan, så krysser vi fingrene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...