Gå til innhold

Lenge siden Nattinatt.

Anbefalte innlegg

Hei kjære deg.

Nå er det lenge siden jeg har vært her inne. Tenkte å ta en pause fra alt. Blir for mange tanker om det å bli gravid.

Har nok hatt eggløsning ca 12/12, : det som er rart er at jeg ikke kjenner eggløsningen så godt lenger, før har jeg hatt sterke smerter.

Kan du se om jeg har hatt eggløsning og når?

Prøver meg litt igjen og tyr til deg nattinatt.

Jeg vet ikke om du husker meg, men de siste gangene har du spådd meg gravid. Sist gang var vel i okt/ nov tror jeg.

Mensen har kommet og skuffelsen enda større.

Jeg har hanglet litt de siste månedene, lite energi, verking i ben og mye sår hals. Er veldig sliten om dagen. Gleder meg masse til juleferie.

Kan det være en spire hos meg nå, eller når i fremtiden kan du se en spire feste seg?

Kan du se noe mer om meg? Hva som helst?

Jeg: 220477

Sambo: 131175

Tusen takk Nattinatt.

Ønsker deg og dine en strålende fin jul, og alt godt for det nye året.

Klemmer

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7477519-lenge-siden-nattinatt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo vennen

Eg husker deg godt igjen ja.Og ja,eg trur du trenger ferie,for eg ser du er sliten,og eg føler det er noko av kjernen til at graviditeten har latt vente på seg, for den lille trenger ein kropp som orker å bære han.Eg får opp vitaminer, og mineraler.Er du flink å ta dette, og ete næringsrik mat?Nok kvile, og frisk luft? Stemmer det eg føler, at du er litt tung til sinns for tida?Det er i så fall fordi du ikkje har nok overskudd,og denne lille du venter på.Får ikkje opp at du er gravid no.Men du,har dere to tenkt å reise på ein sydentur?Dette datt ned i hove på meg, og det kunne sjå ut som ville være gunstig for dere.Eg fekk opp mars/april på deg no,ang graviditet.

Føler du vil få meir energi igjen på ny året.Må dere ha ei riktig god jul,og eit godt nytt år.Go klem frå meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...