Gå til innhold

3D UL i går

Millapril

Anbefalte innlegg

Heisann

Var på 3D UL på Majorstua klinkken i går og det var så moro!

Dessverre ville ikke vår lille være med på så mange bilder etterhvert, så vi får komme tilbake neste uke for å se om vi har mer hell da.

Men vi fikk bekreftet at vi venter en liten jente. Eller; liten og liten. Hun var faktisk ganske så stor! Veide 1.350 nå! Og fortsetter det sånn frem til fødsel blir det ca. 4 kg baby! Hjelp...

Fikk med oss ett bilde denne gangen, og hun var så søt! Jo mer jeg ser på bildet, jo mer synes jeg hun ligner på Bruce Willis fra en av Die Hard filmene.... Vi håper på litt bedre bilder på torsdag.

Fortsetter under...

Ei stor lita jente, det var hyggelig :-)

Blir jo nyskjerrig på hvordan en liten Bruce Willis ser ut, ta med bildet på neste "Ottar"-møte hehe. Du får vel flere bilder neste gang. Bra service av Majorstua-klinikken å la dere som ikke får bra bilder første gangen komme tilbake. Sånt liker vi :-)

Annonse

Så var det klart for å prøve ¨på ny 3D UL etter sist ukes mislykkede forsøk. Jeg gjorde alt doktor sa; drakk Cola og spiste sjokolade. Føltes LITT merkelig å sitte på venterommet hos legen og dytte i seg, men gjør jo alt for bra bilder.

Men vår lille tulle ville ikke være med på bilder i dag heller. Nå var det både føtter og hender foran ansikt og ikke snakk om å endre på seg. Typisk. Så vi får prøve igjen i romjulen.

For sikkerhetsskyld har jeg allerede begynt sjokoladespisingen nå, og skal holde tempo oppe til neste uke. Blir ikke så vanskelig.

Uansett; superservice fra Majorstuaklinikken som tilbyr enda en gratis time til oss med "sjenerte" babyer.

Håper på mer hell og lykke til uken.

hei

Supert at de gir nye gratistimer, det er virkelig service!!

Jeg hadde jo samme problemet første gangen, og da hadde jeg spist både cola og sjokolade. Men da ville hun absolutt ikke.

Andre gangen hadde jeg bare spist vanlig mat, ikkeno søtt. Og da var hun aktiv og med :-) Sunnhetsfrik jeg får tydeligvis hehe

Er det noe som hun pleier å reagere på? Tulla mi digger clementiner iallefall. Spis litt forskjellig i dagene som kommer og sjekk om du får noe mer reaksjoner av enkelte ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...