Gå til innhold

test 2 var også positiv!!!! da er jeg vel gravid?


Gjest

Anbefalte innlegg

fikk for meg at den første testen var falsk positiv,testet igjen 2 dager etter også positiv! da er jeg vel gravid,verden kan vel ikke være så grusom? er 33 dager siden siste mens,den siste var på 32,men har også hatt sykluser på 29,lurer på om jeg skal ta med en urinprøve til legen for å få det ordentlig bekreftet,har bestilt time til lege men skal ikke dit før 11.01,lenge å vente på endelig bekreftelse,hadde også stikninger i på høyre side,nedre deli går,det kan være ett symptom har jeg hørt. Er litt uvirkelig at jeg endelig har blitt gravid,er vel derfor jeg får for meg at testene er falsk positiv,er ikke noe morsomt å tenke på det. Venter nesten på at tr skal komme.

Noen som tror det ene eller det andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

takk for det,rare ting det her altså,men sikkert ikke bare jg som har det sånn,krysser nå alt jeg har for at dette går bra. Skal prøve å ikke tenke på det (at jeg ikke er gravid) håper det ikke ødelegger julen,men innen den tid så kan det jo hende at jeg har flere symptomer,så da er det bare å bekymre seg for at alt går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha du er ikke allene om å bekymre deg, det gjør nok de fleste av oss gravide i mer eller mindre grad

Jeg syntes også det var litt uvirkelig når jeg fikk positiv test med første mann, helt normalt. KOS DEG DET HAR DU FORTJENT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det også sånn, det er seks dager siden jeg testet positivt, men føler meg ikke så veldig gravid. Jeg tror jeg skal ta en test til i dag for sikkerhets skyld. Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...