SpongeBob Skrevet 16. desember 2006 #1 Skrevet 16. desember 2006 God morgen, søstre! Da jeg logget inn i dag sto det noe om at "og du har 40 dager igjen...", betyr det at jeg er "høygravid"? Skummelt... Har ellers bestemt meg for å bli hjemme i helga, så det kan nok bli en del desperate "voksenkontakt, please!!!"-innlegg fra meg... Skal en tur på desemberkaféen (husflidslaget selger julegaveting) og butikken, ellers blir det bare førjulskos med LT og bikkja. Nå har vi jo til og med litt snø (OK, slaps, men sett fra vinduet ser det ut som snø) som visstnok skal ligge fram til tirsdag, så jeg får nyte det mens det varer! ka-ping: Dette har jeg sagt mange ganger før, Småingen i magen har fått beskjed om å komme den 27.12, sånn at mammaen får med seg jula uten å bli _for_ lei.
DiddiDaddi Skrevet 16. desember 2006 #2 Skrevet 16. desember 2006 Godmorgen ) Gratulerer som høygravid Sponge! Nå er vi snart i mål ) Så det blir ikke bytur likevel? Merket ikke noe til vind eller uvær da jeg hentet avisa i sted...håper ikke det er jeg som har skremt deg til å bli hjemme! Jeg skal ihvertfall være stand-by for voksenkontakt innlegg, samboeren skal vaske hus i helga og jeg skal se på og har ellers ingen planer ) Heldig du er som har litt snø, er såvidt et lite lag frost på marka her - håper det kommer litt stemning i løpet av dagen. Dagen i går ble brukt på to bursdager, jeg føler enda det tyter sjokoladekake ut av ørene mine! Får vel prøve å vær litt mer sunn i dag, men det aner meg at det kan bli vanskelig... ka-ping: jeg tipper 30 desember jeg. Dette blir spennende )
Gjest Skrevet 16. desember 2006 #3 Skrevet 16. desember 2006 Grattis som høygravid SB, jeg fikk opplyst at det var 10 dager igjen ved innlogging.....småskummelt, men som jeg har sagt og tror blir det FØR jul- det har jeg bestemt.....;-) Svigers i byen i helga(bor hos svogern min) og det er julemarked i Trondheim sentrum, spørs om vi ikke må en tur dit snart. Det sludder så vidt her idag, men snø tror jeg vi må se langt etter i desember i år! Henger meg på gjettekonkurransen til Ka-Ping, og føler som SB at det blir 26.-27.desember!;-)
SpongeBob Skrevet 16. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 16. desember 2006 Stinemor: Det er på ingen måte du som har skremt meg - det viste seg at min mann og min mor hadde "snakket sammen" om meg, at jeg ikke tar godt nok vare på meg selv og prøver å gjøre alt for mye uten å ta hensyn til at jeg er gravid osv... Blir litt småirritert av den, merker jeg, men de er jo søte også... Lærte forresten av dagens julekalender at Nikita SPA på Koch fører Mama Mio-produkter, så kanskje like greit for lommeboka at jeg ikke dro? Liten: Skal si tiden flyr... 10 dager igjen er jo ingen ting! Ikke at Stinemor har noe hun skulle sagt, hun er vel også på "fødeklar"-lista nå Har vært på julekafé og kjøpt husflidsjulegaver til den ene jeg hadde igjen pluss som "ekstra" - det ramler jo alltid inn noen fra folk man totalt hadde glemt å tenke på... Og så kjøpte jeg noen kjempesøte blå ullsokker størrelse 6 mnd til en liten en som for øyeblikket sparker meg heftig på venstre side av navlen:) Her er faktisk kaldt og klart og skikkelig is på veier osv, men det er jo meldt regn igjen tirsdag, så jeg tar ingen ting for gitt. Har i alle fall fått gløgg og pepperkaker nok for denne gang - og ja, gløgg gir halsbrann...
DiddiDaddi Skrevet 16. desember 2006 #5 Skrevet 16. desember 2006 Sponge: din mann og din mor mener det nok så godt så godt ) Også kan du jo tipse dem om Mama Mio - produktene på Nikita... Hørtes veldig hyggelig ut å være på julekafe og husflidsutsalg, største utskeielsen jeg har hatt i dag var å tusle på nærbutikken for å kjøpe mer vaskemiddel. Samboeren er godt i gang med julevasken ) Lurer på å ta litt støvtørking selv, men det går litt tregt med meg i dag. Skal også øve litt mer piano, prøver å lære meg noen julesanger til høytiden setter inn, kanskje tør jeg å spille for familien på julaften (spiller ellers bare når jeg er alene hjemme...). Vi er jo snart "fødeklar" hele gjengen, blir spennende å se når de små twilightnurkene kommer! Så i en annen tråd her at ei som var sikker på hun skulle få en jente hadde fått en gutt i natt...oioi...en vet jammen aldri! Føler meg veldig sikker på at det er en jente i magen min, men blir spennende å se når hun/han kommer ut )
selfangerkjerringa Skrevet 16. desember 2006 #6 Skrevet 16. desember 2006 liten2: ingen heilgardering her altså! Skal du være med i konkurransen så får du velge EN dato, hehehe
DiddiDaddi Skrevet 16. desember 2006 #7 Skrevet 16. desember 2006 Frisøren min ringte akkurat - jeg var jammen ukens vinner i lotteriet deres ) Tjohoo!!! De trakk mellom alle kundene som hadde vært der den uken, så gøy å vinne noe, det skjer jo aldri! Vant visst en type reiseveske med 3-4 produkter jeg kunne velge mellom selv. Svarer på alle mulige adventskonkurranser på nett for tiden, så artig å ihvertfall vinne en gang )
SpongeBob Skrevet 16. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 16. desember 2006 Gratulerer, Stinemor! Alltid hyggelig å høre at noen vinner noe, selv vant jeg en pysj og en pose advents-te på julebasaren i dag, så jeg skal kanskje ikke klage? Pysjtoppen var en smule kort i mine nårværende omstendigheter, men jeg har hørt rykter om at ikke magen har tenkt å være der til evig tid...
konvall Skrevet 17. desember 2006 #9 Skrevet 17. desember 2006 Hei dere. Måtte jammen veeeeldig langt ned for å finne igjen dere.... Var inne her i går også og skrev et langt innlegg, men av en eller annen grunn, så fikk jeg ikke lagret innlegget... Så jeg prøver i dag igjen.. Korslig å gå på messer ol nå før jul synes jeg også.. Er så utrolig mye fint å få kjøpt, pluss at det hører med til julen synes jeg. Var en liten tur og kikket på torvet vårt i går selv, og så var jeg og så på russerevyen.. Måtte jo se på søsteren min... Nå er det mest tidsfordriv for å få tiden til å gå. Merker at tankene ikke vil være noe annet sted enn rundt den forestående fødselen.... Bare morgendagen igjen, så er det inn tidlig på tirsdag for å bli satt igang... Blir mye tanker rundt det når en vet datoen... Kan jo skje noe før men.... Lurer bare på hvordan de gjør det... Blir det piller, så kan jeg jo reise hjem igjen når jeg har fått de, men da tar det mye lengre tid.. Med drypp starter det jo med en gang.. Fikk drypp første gang også... Skal bli godt å bli ferdig både med fødsel og så hodet kan begynne å fungere igjen...... pluss at jeg er driiiiit lei all masinga til folk... jada, vet de mener det godt, men det er jo umulig å gå i byen uten å bli stoppet ti ganger.....skulle ikke du vært et annet sted da???? halloooo....akkurat som ikke det er det vi ønsker selv... syt syt... det var dagens... Vi snakkes jenter.
Gjest Skrevet 17. desember 2006 #10 Skrevet 17. desember 2006 Da får det bli 26., siden SB allerede har sagt 27.....he-he! Har nå sendt gubben avgårde til Oslo igjen idag...ikke helt uten bekymringer, men.... Litt dårlig dag idag, med hovne, numne bein, hodepine og kvalme.... Er nok kroppen som gjør seg klar, men det kan jo gå mange dager enda før noe skjer!;-) Vi får satse på at han rekker det han skal i Oslo før permisjon og juleferie:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå