Gå til innhold

har dere fått mage eller andre synlige tegn på graviditet?


SOMMER :)

Anbefalte innlegg

Jeg er bare 8-9 uker på vei men har allerede fått mage. Slik har det vært før når jeg har vært gravid også. Magen kommer kjempetidlig, ja faktisk er magen grunnen til at jeg mistenker graviditet og tar en test. Likevel så hadde jeg ikke så stor mage på slutten før jeg fødte datteren min-heldigvis. Men det at jeg får så tidlig mage gjør det jo vanskeligere å skjule at man er gravid da. Og jeg har lyst til at jeg og mannen skal kunne ha den hemmeligheten litt alene før vi sier noe til familie og venner. Men det spørs om det lar seg gjøre... :-)

 

Er det flere som har slike synlige tegn på garviditet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

Du er ikke alene, magen min har vokst mye, går ut fra at det er mye luft & vann men det gjør absolutt en del ut av seg. Pakket akkurat sammen endel topper som jeg kan glemme å bruke på en god stund, de er blitt altfor korte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg får ikke på meg de vanlige olabuksene mine lenger. Er nok ikke lenge til jeg må finne frem mammabukser... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har fått en liten mage som ikke går an å trekke inn lenger - den kom fort syns jeg! Merker også litt rundt livet og puppene er større :) Blir spennende å se når jeg egentlig har termin og hvor langt jeg har kommet. De symptomene som skulle begynne nå i følge terminutregninger og uke-for-uke tekster føler jeg at jeg allerede har hatt i et par uker...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...