2 Gullunger Skrevet 16. desember 2006 #1 Skrevet 16. desember 2006 Vesla vår har ørebetennelse og startet for 3 dager siden på penicillin kur. I dag fikk hun små prikkete rødt utslett over hele magen og litt på lårene og bakover mot ryggen. Vi tok henne til legen igjen (det var en annen lege på legevakten denne gangen enn når vi var å fikk penicillin). Legen mente det var den 4. barnesykdomen, og at vi skulle fullføre penicillinkuren. Jeg tror det må være utslett pga penicillinen, siden det står alle steder jeg leser at ved den 4. barnesykdommen får man feber uten at man skjønner grunnen til det. Vesla vår har jo ørebetennelse, så da vil jeg tro det er grunnen til feberen. Ville dere gått til ny lege igjen for å høre en annen vurdering? Hvis dette er en liten reaksjon på penicillinen - er det da farlig for henne å få penicillin igjen en annen gang?
MrsNina Skrevet 16. desember 2006 #2 Skrevet 16. desember 2006 Hvis du har mulighet ville jeg helst gått til en annen lege for å høre en annen sin mening - og ikke sagt at jeg allerede hadde vært til lege med det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå