Gjest Skrevet 16. desember 2006 #1 Skrevet 16. desember 2006 Har du blitt gravid nå eller slenger du fremdele her inne?
Sussa85 - snart 2? Skrevet 16. desember 2006 #2 Skrevet 16. desember 2006 hvilken sussa er du ute etter?
Gjest Skrevet 16. desember 2006 #3 Skrevet 16. desember 2006 Der var du jo! Har ikke du vært veldig lenge her nå?
Sussa85 - snart 2? Skrevet 16. desember 2006 #4 Skrevet 16. desember 2006 hehe.. nei.. har ikke orka..har du ikke lest d æ har skrevve?..hehe:) gøy at du etterlyst mæ da.. har itj utveksla så my med dæ før:) Nei e ikke gravid..langt i fra.... du sjer ett innlegg fra mæ litt lenger ned på sia... ang mensen og sånn... ellers har d gått tritt med ting på hjemmefronten..ska æ dytt opp innlegget?
Gjest Skrevet 16. desember 2006 #5 Skrevet 16. desember 2006 ja, dytt det op. Jeg har fulgt med på deg, men ble ikke aktiv her før i høst. Nå har jeg jo en trio i magen min! Juhu! Har bare ett bilde på mine bilder foreløpig! Vurderte jo å ta vekk et av fostrene jeg.... Ikke vært her på lenge pga veldig dårlig.... mulig jeg legges inn mandag!
Sussa85 - snart 2? Skrevet 16. desember 2006 #6 Skrevet 16. desember 2006 huff da.... håper d går bra da.. kan sikkert ta på at du har 3..kan ikke se for meg åssen d blir engang..hehe ser folk har tvilt på sannheten...valgte å ikke si noe jeg..ikke min sak:) hehe... skal dytte opp for deg:) så kan du vel lese det som er her fra før?..ang positivt og negative ting står d vel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå