PlinkiPlonk Skrevet 16. desember 2006 #1 Skrevet 16. desember 2006 Nå er det ca 3 uker siden jeg voknet i 7 tia om morran, med att det sildra og rant imella beina på meg. Spratt opp, og vekte gubben min, å det rant enda. Hoppet ut på toalettet og fikk satt meg ned,men da var det nesten slutta å renne. Kom bare litt til. Gubben kom til å sa hele min side av senga var en stor pøl, han var helt bleik, trodde jeg blødde, sia vi hadde rødt laken på Så var det sykehuset neste, måtte ligge helt i ro, da de trodde fødselen var startet, og mulighet for dødfødsel. Kom i ul, å gyn sjekka grundig. Da fant han rester etter en lomme med fostervann helt nede i åpningen, så det egentlige vannet var ikke gått!! Da sa han, dette er jo som å vinne i lotto:) Gjett om vi var glade. Men må ta det med ro, vet ikke om man har en svaket eller ikke.
Tvillingmamma Mars07 Skrevet 16. desember 2006 #2 Skrevet 16. desember 2006 Jeg tror jeg hadde fått helt hetta! Bra det ikke det egentlige vannet som gikk da! Vær streng med deg selv, slik at du er flink å ta det med ro! God jul!
babyphat2 Skrevet 16. desember 2006 #3 Skrevet 16. desember 2006 uff uff! lomme?? hvorfor skjeddde dette? har du stresset og gjort for mye? eller bare skjedde det.. BRA at alt gaar bedre naa da!
Trillet Skrevet 16. desember 2006 #4 Skrevet 16. desember 2006 SHIT så redd jeg ble når jeg leste dette.. Men det var jo bra at det ikke var det ordentlige vannet som hadde gått... Du må jammen bare ta det heeelt rolig da gitt... Lykke til videre og ta det med ro!!!
PlinkiPlonk Skrevet 16. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 16. desember 2006 Jeg har aldri hørt om noen lomme med fostervann før heller. Både jm og gyn sa det var ganske så skjelden att det skjdde. Hadde ikke gjort noe spes heller, lå som sagt å sov når det gikk. Har ikke orket å skrevet noe om det før nå, ville få det litt på avstand, å se att det ikke skjer igjen. Må innrømme att jeg våkner av til i full panikk, slår på lyset, å sjekker senga:) Men tror faren er over. Hadde iallefall mer enn nok fostervann, sa han.
Gjest Skrevet 16. desember 2006 #6 Skrevet 16. desember 2006 Jøssenavn! Det har jeg aldri hørt om før. Så utrolig bra at alt gikk bra. Lykke til videre!
maggi 3 Skrevet 16. desember 2006 #7 Skrevet 16. desember 2006 jeg opplevde noe av det samme i uke 11. bare at vannet var blandet med blod.jeg her enn samling(pose) blod som ligger igjen. er nå 18 uker men blør ca annen hver dag mye. legene vet ikke hva det er men regner med at det går bra da bavyen ligger i en pose for seg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå