*just me* Skrevet 15. desember 2006 #1 Skrevet 15. desember 2006 hvor mye malt gir dere i mme til barna deres? og gir dere hvert måltid ,eller en/flere ganger pr. dag? noen som har flere dager imellom? vil dette med at man gir malt påvirke mage/tarmfunksjon, slik at de vil bruke lengre tid på selv å regulere magen sin?
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2006 #2 Skrevet 17. desember 2006 jeg gir 1-2 t-skjeer i èn flaske èn gang til dagen.. d virker som funker bra for min lille skatt.. man må vel bare prøve seg fram!
vi blir 4 :o) Skrevet 17. desember 2006 #3 Skrevet 17. desember 2006 hos oss trengte lillegutt mer og mer malt ettersom tiden gikk.. når vi kuttet det helt ut etter 3 mnd hadde han ingen problemer med å bæsje.. så det virket mot sin hensikt.. vi fikk beskjed av hs om å max bruke 3 ts om dagen med malt..
Mamman til Eline & Fredrik Skrevet 18. desember 2006 #4 Skrevet 18. desember 2006 Vi bruker litt under en ts om dagen. Jeg blander dette i all melken. (Blander ferdig for en dag av gangen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå