Gå til innhold

så vondt at jeg har lyst å spy!!

Anbefalte innlegg

I alle fall grine. Og det har jeg gjort mye av denne uka. Huff og huff, jeg er bare i 17 uke, og har allerede begynt med krykke. For noen dager siden måtte mannen min sykemelde seg så han kan ta seg av 2-åringen vår, samt kjøre meg til skole og legetimer. Og skolen orker jeg nesten ikke mer, har ikke overskudd igjen til å lese til eksamen eller noe, så fikk heldigvis utsettelse på den ene.

Smertene mine er konssentrert i lysken, med strålinger nedover høyre ben. Så fort jeg glemmer meg og vrir meg såvidt ut av posisjon, smeller det til med en smerte som er så kraftig at tårene bare spretter.

I tillegg er de andre smertene (strålingen fra lysken) konstante, slik at jeg ikke klarer å sove. Blir sinnsykt frustrert av dette!!!

Ikke klarer jeg å kjøre bil, ikke klarer jeg å ta på meg sokker og sko, ikke klarer jeg å gjøre noen ting som helst hjemme og jeg føler meg så sinnsykt hjelpesløs!!!!!

Var hos kiropraktor i dag. Han håpet han kunne hjelpe meg, og det håper inderlig jeg og!!

Ja, det var mitt lille hjertesukk. Måtte bare få det ut!

Fortsetter under...

hei.

off. dt høres ille ut.. og du er bare i uke 17.. jeg har og bekkenløsning, men heldigvis og bank i bordet, ikke så ille som deg..

håper det kan bli bedre for deg snart:) og at kiropraktoren kan hjelpe deg!!!!

lykke til med resten av svangerskapet:) skal prøve å sende litt sovestøv til deg så du får sove i natt jeg:)

Tusen takk for det. tror kanskje sovestøvet kom frem i går kveld, for jeg våknet bare en gang i natt av smertene. Da fortet jeg meg med å ta en paracet slik at jeg for en gangs skyld kunne sove hele natta.

I dag har jeg vært forholdsvis bra. Det vil si at jeg kun har sitti i en stol og glodd på tv (litt av et liv...), så nå har jeg ikke lyst å kutte av meg kroppen ved navelen iallefall!!!

Hele uka som kommer har jeg avtaler og planer hver dag, så jeg trengte virkelig denne dagen. Gleder meg til romjula jeg...

uff har det akkurat like dann som deg bare at jeg er mye lengre på vei da..har hatt bekkenløsning siden uke 17 selv og er nå i slutten av uke 35.... får ikke sove som du sier på grunn av smertene og får ikke gjort noe annet enn å sture på tvn etc...klarer jo ikke gjøre noen tingen og er så sinnsykt frusterende!! fælt å se at andre har det likedann men litt godt å på en rar måte viss du skjønner..er man liksom ikke alene i verden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...