Gå til innhold

Puppen faller ut av bhen om natta, noen forslag til å holde de på plass?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hey...

Har et litt artig, men slitsomt problem da.. puppen ramler ut av bhen om natta. Må jo ha den på for å holde ammeinnlegg på plass, hvis ikke blir jeg jo bløt.. Noen forslag? Liker nemlig å ligge på siden å sove jeg..

Skrevet

De er vel hverken eller, men må jeg velge vil jeg vel si små.. en god b nesten c..

Skrevet

oki..hehe..legg dobbelt med ammeinnlegg i..så fyller de bheen bedre, så puppa ikke får plass til å poppe ut.. tror du det kan funke?

Skrevet

prøv sånn sport-topp.. da har du støtte til dine innlegg. finns for billig peng på cubus..

Skrevet

triumf sine amme bhèr er ganske bra sånn. Nytter ikke med de "små" fra Kappahl og sånn. De er håpløse om natta. Har vært borti problemet ditt tidligere....

Skrevet

Slit med det samme... når æ ligg på sia å amma så dett den øverste puppen halveis ut a bh-en... så da må æ justerdet øverste ammeinnlegge sånn at det ikke skal renn... har mange førskjellie amme-bh'a men det skjer med dem alle... førr tia sku æ gjerne hadd papir innlegg i str. xxl... vesst æ lægg mæ litt førkjert så renn det tvers igjennom alt...

Ja, ja... håpa det kommer nån goe forslag om korsn man kan hold puppan på plass...

Skrevet

Jeg ligger med topp om natten!

Skrevet

Ja, jeg hadde også det problemet, og gikk over til å bruke en slags topp jeg har som slutter under puppene, så det er en slags bh, men med hel front. Den er ikke tettsittende nok sånn at puppene ikke flytter på seg, men nå har jeg sluttet å lekke så det ble aldri til at jeg kjøpte noe bedre. Neste gang er det helt sikkert at det skal jeg ha. Amme-bh er kun bra å være oppreist i. Er C-cup, mulig mer D med melk.

Skrevet

Tror det kommer litt an på hvilken type bh du har, og om den passer godt. De til 149 kroner på Kappahl nytter ikke for meg. Plopp sier det, så er puppen fri. Derimot så har jeg en yndlingsbh - puppene blir værende der de skal. Kjøpt på Lindex til 269 kroner. Merket husker jeg ikke, men logoen er en rød sirkel.

Lykke til.

Skrevet

Jeg har funnet fram noen trange singlet`r . Over puppene legger jeg et bomulls-tørkle som er brettet på langs, så tar jeg singletèn utapå den. funker supert

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...