Gå til innhold

Lille nurket kom på luciadagen, 10 dager over termin:)))

Anbefalte innlegg

Hei,hei alle sammen;))

Først tusen takk for lykke ønsker som jeg fikk. Min kjære søster overbrakte alle hilsner.... Det varmet 'smile*

Fødselen startet kl 08.30 12.des. I det jeg reiste meg fra sengen, uten et eneste forvarsel, så forsto jeg plutselig hva en ri var:)) Og så kom det masse blod. Da var det i gang - og det hele var over 13 des kl 03.18.... det ble en hard økt:)) Men alt det er greit nå....*smile*

Jeg har fått verdens nydeligste prinsesse..... stor var hun, lille bolla som har ligget 10 dager over termin og godgjort seg... 4270 gram og 54 cm.... Fantastisk å bli mamma... og alle de overtidsdagene er glemt, tro meg dere som venter:)

Jeg gleder meg til å oppdatere meg her... må bare bli litt vant til min nye livssituasjon først.... Amme, sove,amme,sove,spise,amme,sove,amme..... *ler*

Og angående fødsel.. det ble langt fra slik jeg hadde forstilt meg, jeg oppførte meg totalt anerledes enn jeg hadde trodd ( skreik så jeg ble blå i tryne...hehe...)... så neste gang skal jeg ta det mer som det kommer, uten å ha så mye meninger om det på forhånd... et lite tips:)))

Lykke,lykke til alle sammen, og gratulerer til de som nå har fått:))

Stoooor klem

Fortsetter under...

Ååå, endelig er du ferdig - heldige deg ;))

Er det ikke rart hvordan det blir når man egentlig har forestilt seg noe helt annet??

Men jeg har selv bestemt meg for å juble et høyt tarsjan-hyl når evt veer, eller vannet kommer...Enda jeg VET at det er helt jævlig fordi jeg har hatt en HARD fødsel før!! . Hvis ikke blir jeg satt igang til mandag, håper jeg... Er da 14 dager over ul - og 16 dager over menstermin..

Lykke til med lille gullet ditt!!

Klem

Annonse

Gratulerer så masse! Ble så glad når jeg så at du også endelig kom igang. Så flink søster du har som oppdaterte oss. Luciadagen er jo en strålende dag å bli født på, vår lille Ask kom også den dagen. Og Bobaloos lille Mia. Så da var det flere av desemberbarna som ble stjernegutter og jenter i år :)

Kos dere så mye!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...