Gå til innhold

Lite action, men mannen har ennå ikke sluppet til! :)

Anbefalte innlegg

Har spist sterk taco med masse jalapenos og hot saus. Drakk litt rødvin men samvittigheta stoppa meg etter noen super.

Har masse kynnere og babyen spreller som bare det, men det er jo ingenting nytt så.. :(

Tør liksom ikke å hoppe på mannen, tenk hvis noe skjer? er jeg virkelig klar? he he.. nei huff, her er det bare å sett i gang. Regner med at jeg ikke har noe mer energi om noen dager enn jeg har nå.

Fortsetter under...

ikke sant.. tenker på akkurat det samme..

vill ikke hoppe på min samboer heller.. for hvis det skjer noe etter det..så kommer jeg garantert til å kjefte og skylde på han HELE veien til sykehuset ,mens jeg skriker i smerte :)

*ler*

disse stakkars menna våre må føle seg orntli brukt snart ;)

INGEN nytte av taco altså? hmmmmmmmmm..... jeg tør ikke spise sterk mat, stakkarn inni her slår kollbøtte og prøver desperat å grave seg ut navlen hvis jeg prøver meg:)

det sies at babyen ikke kommer før mammaen er heeeeeeeeeelt klar :) så du får vente og se!!

sender deg litt fødestøv for sikkerhets skyld jeg da ;)

klem

Da har jeg utnytta mannen:p Vinn vinn for begge det! he he

Magen trekker seg sammen med jevne mellomrom, men det er jo egentlig ikke noe nytt. Stikker iallefall mer nede i magen. Blir spennende å se hva som skjer utover natta.

Husker ikke hvor lang tid det tok med 1 mann men lurer på om jeg hadde en liten blødning ca 1 time etterpå, men det begynner å bli så lenge siden at jeg husker ikke.

Noen av dere som vet???

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...