hårsår Skrevet 15. desember 2006 #1 Skrevet 15. desember 2006 Må jeg holde meg unna jordbær når jeg ammer? Det er det beste jeg vet, og det kommer til å bli servert på julaften!
JENTE06 / GUTT09 Skrevet 15. desember 2006 #2 Skrevet 15. desember 2006 Nope. Spis så mye du vil :-D Det er en gammel "regel"...
Tonje og Litjklompen <3 Skrevet 16. desember 2006 #3 Skrevet 16. desember 2006 Du trenger ikke å bekymre deg for å spise jordbær nei! Det sies at spedbarn lettere kan reagere på det, men så lenge du ammer så er det bra å prøve det ut da. morsmelka beskytter jo barnet. jeg ga jordbær direkte til mitt eget barn da han var 8 mnd.
Snupidupi Skrevet 16. desember 2006 #4 Skrevet 16. desember 2006 Har hørt at vesst det e vældi masse allergi i familien så bør man hold sæ unna... det fikk iallefall venninna mi beskje om... Ellers så trur æ det verste som kan skje e at den lille kan få litt magknip... kor gammel e babisn din da?
hårsår Skrevet 16. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 16. desember 2006 Jenta mi er 2,5 mnd. Jeg trodde ikke det gjorde noe, men svigermor gikk helt i stå da jeg smakte det, og dro fra meg skåla! Ble så snutt! Ingen i familien har allergi, men hun trodde visst det var livsfarlig!! Vet en må være litt forsiktig første gang barnet skal smake det, men ikke via morsmelka!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå