to+en til! Skrevet 15. desember 2006 #1 Skrevet 15. desember 2006 Gutten min på 2 år og 8 mnd driver å snakker om ei dame hele tida... Nei, ikke dama, og ikke se dama, og dama hjemme osv. Så jeg MÅ jo bare spørre her om dere ser at han ser noen? Eller at han rett og slett snakker om nabodamene! Selv hverken føler eller ser jeg noen ting, men han driver å skremmer meg opp da vet dere! MEN hvis han ikke ser noen så vil jeg ikke vite om her er noen... hehe, syns sånt er skikkelig skummelt! Så da holder dere bare stilt! Så spør jeg heller igjen hvis noe begynner å plage oss! Ok?
nattinatt Skrevet 16. desember 2006 #2 Skrevet 16. desember 2006 Hallo Eg får ikkje opp at det er noko dame frå åndeverdenen han ser,men spør Kimby,ho er dyktig med dette.Klem
Gjest Skrevet 16. desember 2006 #3 Skrevet 16. desember 2006 det kan nok stemme det er en dame der....alle barn har klarsynte evner til de er 3år så da ser de lett ting ikke foreldre kan se. ser henne så svakt..må gå igjennom gutten din for å se henne...men jeg kan rense huset ditt..tar 400 for å gjør det du kan tenke på det og sende meg en mail med guttens dato [email protected] klem fra
to+en til! Skrevet 16. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 16. desember 2006 Er dette noe som plager gutten min da eller? Er det flere som vil se på dette?
Gjest Skrevet 16. desember 2006 #5 Skrevet 16. desember 2006 ja klart at små barn forstår ikke hva dette er,så de blir litt redde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå