Gå til innhold

Til alle dere som ønsker tidlig ultralyd:)


Keep_on_trying

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har sjekka litt rundt i Oslo, Akershus og Østfold etter private legesentre og klinikker som utfører ultralyd. Prisen for en gynekologisk ultralyd hos de mer kjente klinikkene koster 1200 kr. Men jeg fant et sted som tilbydde ultralyd til en langt billigere pris!!

 

Byporten Legesenter tar 590 kr for undersøkelsen:)

 

Legekonsultasjonen koster 490 kr, og den gynekologiske undersøkelsen (ultralyden) koster 100 kr:)

 

Alle som vil ha ultralyd før uke 12, må ta en gynekologisk ultralyd da fosteret ikke har kommet langt nok opp i magen til at en vanlig utvendig ultralyd er bedre.

 

Noe billigere enn dette tror jeg faktisk ikke du får det i Oslo og omegn:)

 

Jeg legger også ut linken til hjemmesiden deres, slik at dere kan finne mer informasjon:)

 

http://www.byportenlegesenter.no/byporten_legesenter.html

 

 

På www.gulesider.no kan dere også finne flere alternativer. Søk på "Ultralyd Oslo", "Ultralyd Trondheim" osv, så kommer det opp mange alternativer:)

 

Håper dette er til god hjelp:)

 

Jeg var selv på ultralyd i dag på Ullevål. Jeg har hatt masse blødninger og har derfor fått time via den vanlige ordningen. Jeg er 9+5 og fikk se både armer, bein, hjerne og øyne:) Hjertet var stort og flott, og slo kraftig:) Det var et meget spesielt øyeblikk:) Jeg vil anbefale på det sterkeste til alle dere som er bekymret å få utført en ultralyd:) Det er veldig betryggende og beroligende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...