Kaffemocca Skrevet 15. desember 2006 #1 Skrevet 15. desember 2006 Min niese på 7uker har begynt å få litt nan siden moren ikke har nok, men hun kaster det opp igjen. Noen som har opplevd noe lignende? Og hva gjorde dere?
Amabolla Skrevet 15. desember 2006 #2 Skrevet 15. desember 2006 Prøv å skifte merke eller kjøp sånn NAN for allergikere på apoteket.
Kaffemocca Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2006 Takk for svaret. Det var det jeg svarte ho også, men jeg har ammet begge mine og har ikke erfaring med MME så jeg tenkte jeg skulle spørre her..
Carburetti Skrevet 15. desember 2006 #4 Skrevet 15. desember 2006 Som hun over sier: Nan HA1 på apoteket, Det anbefales når man må gi mme så tidlig. Og så må hun huske på å gi jenta mange pauser i matinga, fordi hun drikker fortere fra flaska og dermed kan få mer luft i magen. Og det er IKKE moro...
kezz Skrevet 15. desember 2006 #5 Skrevet 15. desember 2006 har og opplevd det. virker som om mme er mer slimete. kan det være at det er årsaken kanskje? at barnet faktisk bare må få litt tid til å venne seg til det! er jo en helt annen konsistens enn mm. så jeg tror heller du skal råde henne til å prøve litt til med den mme som hun allerede har...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå