Gå til innhold

Randine?


Mammamor =)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg likte det dessverre ikke! Hvorfor ikke bare Randi? Det er da enkelt og søtt og heller ikke så vanlig nå til dags!

Ser litt ut som om noen har hatt dysleksi på Andrine:) Eller slengt på ine for å få det mer sukkersøtt i Martinesjangeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør nok ikke det. Har en tipp oldemor som het Randine, og en Tante som heter Elisabeth Randine, og synes det er et fint og sterkt navn. Liker ikke navn som er på moten. Har en Lennart fra før, og nå tror vi det er en lita brunette som skal få hete Randine i magen min :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man må jo tenke på at det er barnet som skal leve med navnet, og at mobbing skjer lett i disse dager. Men dette er da på langtnær det verste alternativet jeg har hørt! Men allikevel... Oldemoren min het Luvidia, kaller da ikke en datter for det allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo ikke akkurat randine noe navn som kan få grunnlag for å bli mobbet for, det rimer ikke på noe stygt og det er få som heter det, bare 16 så det er bare skjeldent, og FINT :) gøy med tilbakemeldinger da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica

Syns vel Randi er finere. Randi Pauline hadde min venninne som favorittnavn til magen sin. Men jeg trur mannen mente noe annet, det ble i alle fall ikke Randi Pauline.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mammaen min heter Randi. Selv er hun oppkalt etter ei gammel tante som het Ragna. Hun har alltid sagt at hun mye heller skulle hett Ragna enn Randi!

Randine er spesielt, men er ikke noe galt med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...