Mammamor =) Skrevet 15. desember 2006 #1 Del Skrevet 15. desember 2006 Hva synes dere om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2006 #2 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg likte det dessverre ikke! Hvorfor ikke bare Randi? Det er da enkelt og søtt og heller ikke så vanlig nå til dags! Ser litt ut som om noen har hatt dysleksi på Andrine:) Eller slengt på ine for å få det mer sukkersøtt i Martinesjangeren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2006 #3 Del Skrevet 16. desember 2006 Aldri hørt det før, men synes det var litt fint faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. desember 2006 #4 Del Skrevet 16. desember 2006 Randine er et gammelt navn, og et skikkelig solid et, også. Ville nok gått for Randi, synes det holder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Antarctica Skrevet 18. desember 2006 #5 Del Skrevet 18. desember 2006 Du tuller nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammamor =) Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg gjør nok ikke det. Har en tipp oldemor som het Randine, og en Tante som heter Elisabeth Randine, og synes det er et fint og sterkt navn. Liker ikke navn som er på moten. Har en Lennart fra før, og nå tror vi det er en lita brunette som skal få hete Randine i magen min :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #7 Del Skrevet 19. desember 2006 Man må jo tenke på at det er barnet som skal leve med navnet, og at mobbing skjer lett i disse dager. Men dette er da på langtnær det verste alternativet jeg har hørt! Men allikevel... Oldemoren min het Luvidia, kaller da ikke en datter for det allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammamor =) Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 19. desember 2006 Nå er jo ikke akkurat randine noe navn som kan få grunnlag for å bli mobbet for, det rimer ikke på noe stygt og det er få som heter det, bare 16 så det er bare skjeldent, og FINT gøy med tilbakemeldinger da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #9 Del Skrevet 19. desember 2006 Syns du det er fint selv? Det er det viktigste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Antarctica Skrevet 19. desember 2006 #10 Del Skrevet 19. desember 2006 Syns vel Randi er finere. Randi Pauline hadde min venninne som favorittnavn til magen sin. Men jeg trur mannen mente noe annet, det ble i alle fall ikke Randi Pauline. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. desember 2006 #11 Del Skrevet 20. desember 2006 Er ikke helt sikker jeg, det er helt greit navn, litt søtt også. Hvertfall ikke kjempe stygt. Og noe mobbe navn er det jo ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammamor =) Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #12 Del Skrevet 20. desember 2006 Takk Det varmet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. desember 2006 #13 Del Skrevet 20. desember 2006 Mormor heter Randine Karine Anna:D Syns forøvrig det er et søtt navn, gjør litt mer av seg enn det kjedelige Randi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marolla Skrevet 20. desember 2006 #14 Del Skrevet 20. desember 2006 Mammaen min heter Randi. Selv er hun oppkalt etter ei gammel tante som het Ragna. Hun har alltid sagt at hun mye heller skulle hett Ragna enn Randi! Randine er spesielt, men er ikke noe galt med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå