Gå til innhold

altså,jeg trenger deres meninger.. hehe

Anbefalte innlegg

jeg sitter her med små kynnere etter å ha gått rundt på kjøpesenter i 2 timer i dag og har spist sterk taco pizza.. jeg tok lakserolje på tirsdag..

og VURDERER sterkt og ta det igjenn nå.. hehe.. prøve 1 gang til...

har termin om 2 dager... er det farlig og ta lakserolje igjenn nå??

merket bare falske kynnere sist.. satte ikke igang noe men er mere modent nå sa jordmor så kansje det hjelper...

hva syntes dere??

klem

Fortsetter under...

Hehe, jeg synes du skal prøve jeg!! Blir det fødsel på deg, så vet jeg hva som skal til for å føde!

Men funker det ikke så gidder jeg hvertfall ikke prøve lakserolje!!

Greit med en sånn fødeklar-desperat-forsøkskanin :D

GO - GO - GO!!! *ler*

Annonse

nei .. huff.. nå var jeg sååå possitivt instillt i gar.. hehe.. jeg nøyer meg med.. sånne pops m sjokolade og julebrus.. så får lillegutt komme når han vil hehe:) får prøve og vasek og rydde i morgen kansje det hjelper og være litt aktiv hehe

Lakserolje gi hypermotil tykktarm, altså man får svært heftige muskelsammentrekninger i tykktarmen, og ettersom tykktarmen ligger inntil livmora skal denne aktivitetene kunne "smitte over" på livmormuskulaturen og sette i gang kontraksjoner.

Baksiden er at dette er en vond og heftig måte å tømme tarmen på, som ofte gir harde og langvarige kramper. Det er også fare for å bli uttørket pga diareen som settes i gang.

Og det er ikke sikkert av livmora blir påvirket i det hele tatt.

Annen moro er sure oppstøt og kvalme som gjerne følger med på lasset.

Tror dette ikke er verdens beste utgangspunkt for fødsel...

Jeg spurte min jordmor om det igår... Hun sa: NEEEEI, ikke ta det - det setter i værste fall igang falske rier, såkalte maserier som ikke gjør noen nytte for seg..... Jeg velger da å la vær.... Men tydeligvis finnes det mange meninger om dette, Lucias jordmor sa jo noe annet....

Det strides blandt lærde.....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...