Gå til innhold

Fødestøv ********************************************************************************************************** til alle oss som trenger det!!

Anbefalte innlegg

Nå er det snart så jeg blir skikkelig trist her! Humøret svinger voldsomt........... Akkurat hatt en liten gråtekule her. Ikke bra, men sånn er det! Slitsomt å holde maska ovenfor alle som venter og maser..........

Fødestøv til oss alle *********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

og hvis det ikke skjer noe i natt tar jeg 1 ss lakserolje i morgen!

Fortsetter under...

hie lucia:)

er du på overtid??

jeg vurderer lakserolje i kveld jeg hehe.. 2ss som sist.. hehe... det er vel ikek farlig og ta det enda en gang tok sist på tirsdag.. hehe...

håperdet skjer noe i natt da:)

klemmer

vet hvordan de er lucia...her gråtes og lees og skrikes om hverandre.......................

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))########################################################################################################¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&//////////////////////////////////////////"""""""""""""!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(((((((((((((////////////////&&&&&&&&&&&&&&&&%%%%%%%%%%%¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤##################((((((((((())))))))))))//////////////////////

det burde være nok til en del av oss..

hehe hvor mye tar du da??.. jeg tok 2 ss sist.. var ikke en eneste gang på do... hmmmm kansje jeg er imun.. hehe

men er ikke på overtid før mandag jeg da.. men har gått med disse kynnerene i hele dag .. så nå er jeg sliten.. er jo lørdag i morgen så er vel ikek så farlig og ta lakserolje nå.. heh kan jo bare sitte og slappe av i morgen.. er bare redd for at jeg kommer til og få vondt i magen og at ikke noe skjer el at jeg flyr på do i hele natt.. sånn skikkelig turbo ræv..*ler*

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...