*Lucia* Skrevet 15. desember 2006 #1 Skrevet 15. desember 2006 Nå er det snart så jeg blir skikkelig trist her! Humøret svinger voldsomt........... Akkurat hatt en liten gråtekule her. Ikke bra, men sånn er det! Slitsomt å holde maska ovenfor alle som venter og maser.......... Fødestøv til oss alle ********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************* og hvis det ikke skjer noe i natt tar jeg 1 ss lakserolje i morgen!
tess27 jonathan kom 23.12.06 Skrevet 15. desember 2006 #2 Skrevet 15. desember 2006 hie lucia:) er du på overtid?? jeg vurderer lakserolje i kveld jeg hehe.. 2ss som sist.. hehe... det er vel ikek farlig og ta det enda en gang tok sist på tirsdag.. hehe... håperdet skjer noe i natt da:) klemmer
*Lucia* Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2006 Ja, jævla overtid her ja!! Har lakserolja stående her.... Men tenkte å gi strippinga i går en natt til. Men skjer det ingenting da så kaster jeg meg over flaska i morgen!!!
Gjest Skrevet 15. desember 2006 #4 Skrevet 15. desember 2006 vet hvordan de er lucia...her gråtes og lees og skrikes om hverandre....................... &&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))########################################################################################################¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&//////////////////////////////////////////"""""""""""""!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(((((((((((((////////////////&&&&&&&&&&&&&&&&%%%%%%%%%%%¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤##################((((((((((())))))))))))////////////////////// det burde være nok til en del av oss..
tess27 jonathan kom 23.12.06 Skrevet 15. desember 2006 #5 Skrevet 15. desember 2006 hehe hvor mye tar du da??.. jeg tok 2 ss sist.. var ikke en eneste gang på do... hmmmm kansje jeg er imun.. hehe men er ikke på overtid før mandag jeg da.. men har gått med disse kynnerene i hele dag .. så nå er jeg sliten.. er jo lørdag i morgen så er vel ikek så farlig og ta lakserolje nå.. heh kan jo bare sitte og slappe av i morgen.. er bare redd for at jeg kommer til og få vondt i magen og at ikke noe skjer el at jeg flyr på do i hele natt.. sånn skikkelig turbo ræv..*ler*
Angelas_Baby Skrevet 15. desember 2006 #6 Skrevet 15. desember 2006 Fødestøv er kjekt Lurer på om det hjelper om sambo stripper FOR meg jeg?! Det er jo sikkert ikke vondt!! Stripping er stripping!
*Lucia* Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 15. desember 2006 Bra!! :-) Jeg tar imot alt!!
frøken77 Skrevet 15. desember 2006 #8 Skrevet 15. desember 2006 Ja, helt enig!!! Er dritlei sms'er fra alle og enhver.... Man er neppe veldig sen å kringkaste det når det er overstått....
popkind Skrevet 15. desember 2006 #9 Skrevet 15. desember 2006 Har gått så langt over jeg nå, at følk ikke tørr å verken ringe eller sende sms lenger ..... hehe.... litt deilig å slippe alt det der egentlig!! Fødestøv tilbake..... Klem
hønepøne;-) Skrevet 16. desember 2006 #10 Skrevet 16. desember 2006 jeg er også på overtid...spent om det skjer noe snart. Fødestøv mottas med takk!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå