Gå til innhold

Har deres koseklut eller bamse i senga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille vesla her har både en liten bamse og en koseklut i senga si. Hun sovner alltid med kluten i handa og hodet godt klemt inn i bamsen. Men jeg er så redd for at kluten skal legge seg over ansiktet hennes på natta, at jeg tar den bort når hun har sovet en liten stund. Merker at hun sover bedre holdende i kluten, men jeg tørr ikke la henne ha den hele natta :( Bamsen lar jeg ligge, for den er så liten. Men hva sier dere, lar dere de ha kluten ved ansiktet natta gjennom, eller??

Skrevet

min på 7 mnd har hatt klut helt siden fødselen, går fint det

Skrevet

Vi har en liten løve som har filgt henne siden fødselwen for 10 mnd. siden.

Men her virker det som hun bruker sprinkelbeskytteren som koseklut, ligger fortsatt med hele ansiktet klint inntill den. noen hun har gjort omtrent hele tiden.

Skrevet

Jenta har en liten bamse,en koseklut, en engel og en sau i senga. Hun "denger" alle sammen en stund før hun sovner - hi hi...

Skrevet

En liten hund og en klut ligger alltid i senga!

Og hunden får skikkelig gjennomgå når hun våkner eller ligger litt før hun sovner :) Kluten ligger hun som oftes på...

Skrevet

Måtte smile litt når jeg leste dette.. Trodde det bare var vår lille raring som drev med dette.. Vi har nå to sprinkelbeskyttere, og guttungen drar den ene over hodet..

Skrevet

Jenta mi har blitt vant med å ha gulpeklut (ren selvsagt) ved ansiktet, siden hun har vært en skikkelig gulpeunge siden fødsel:) Så hun sover fortsatt slik.

Skrevet

Nei, har ingenting i senga. Har lagt en bamse til ho noen ganger, men ho bryr seg ikke så mye om den er der eller ikke. Ho ruller og styrer og ordner så mye oppi senga for tiden, så den ville vel bare vært i veien:)

Skrevet

Tulla mi har en liten bamse og kosefille.

Skrevet

Lillegutt har en kosebamse i senga som han gnir anisktet inntil før han sovner..:o) Den har han hatt siden han var 1 mnd, nå er han 6,5 mnd´er-

Skrevet

Hatt en klut med bamseansikt helt siden fødselen. Hun er 5 mnd, har den ofte oppi ansiktet...

Skrevet

Jenta vår har 1 klut med bamseansikt som hun liker å stryke hendene sine over før hun sovner og 1 gasklut må hun ha i nærheten av hodet som lukter mamma. Da koser hun seg :)

Skrevet

Filip har en kanin som han koser veeeldig med, snuser på og, desverre sutter på..

Den lukter ikke roser lenger, prøver å vaske den så mye jag kan, men den blir så slitt, og så har vi bare EN...Finner ikke fler av den:(

Den bara MÅ han ha når han skal sove, leser bok, eller er lei seg..

Sååå søt med den, hehe..

Skrevet

Lillegutt har en gulpe klut og en myk kanin i senga, han må ha alt opp i fjeset for å sove, jeg tar det vekk fra nesen hans når han har sovnet. de tynne gas klutene man får

kjøpt på KID er veldig tynne.....tror han puster godt i gjennom der..

Skrevet

Lille gullgutten har en myk, liten kanin som kosebamse. Fikk 2 av samme type når vi lå på fødeavd, så han har en i vogna og en i senga. Greitt å ha flere så man kan få vasket dem, og så blir de ikke så slitt :) Han nurer nesen inntil den når han skal sove. Har den hele natten.

Skrevet

Lukas har en kosehund i senga og i vogna. Den blir kost med og gnurt litt før han sovner med den inntil kinnet :)

Skrevet

Jenta vår hadde koseklut rullet sammen og lagt inntil nesa omtrent fra vi kom hjme fra sykehuset. Har vært helt uproblematisk. Nå har hun bamse i senga, skikkelig sovemedisin, og den gnur hun på så mye hun vil.

Skrevet

kosekanin og to kosepledd her i gården...;O)

Skrevet

Bamse har hun i sengen sin ... har hatt den i sengen fra den dagen hun ble født ...

Skrevet

Hun har en liten bamse-hund og en annen bamse i senga. Fikk dem til julaften i fjor, 5 dager før hun ble født:) Har hatt dem siden hun ble født..hadde dem med på sykehuset,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...