Gå til innhold

er det noen som bare ikke kan få mere melk?

Anbefalte innlegg

eg fullammet til litt over 4 mnd...da forsvant plutselig nesten all melka mi...før der hadde eg alt for mye melk,og konstant sreng og lekking,og utdrivningen kom bare eg hørte navnet til babyen min. men helt plutselig forsvant nesten alt ,og utdrivningen er utrolig treig. ammer enda, men er ikke mye som kommer ut,men vil at han skal ha det.ville egentlig ha fullammet over 6 mnd,pga han har tegn til allergi, og masse allergi i familien,så var veldig nedfor da eg ikek kunne fullamme lenger og babyen min måtte få nutramigen.

eg har prøvt ALT for å få opp melka.spist/drukket nesten alt på listen på denne debatten,vært hos homeopat,kontaktet ammehjelper osv....

har gått fint helt til nå å gi han pupp før måltidene,først får han det lille eg har av melk, og så nutramigen på hjelpebryst...men nå får eg ikek i han min melk lenger...han har rett og slett ikke tolmodighet til å vente på melka, og er altfor nyskjerrig...har prøvt nesten alt der og...nesespray,ammet på spverommet,varmeputer fra ammehjelpen....men virker ikek....eneste gangene eg får ammet han lenge, er etter leggetid, for da vil han kose..."fullammer" om natten...

hvorfor øker ikke melka mi?er det noe eg IKKE har gjort som kan hjelpe? hvpor lenge vil melka mi være der nå da? er redd resten forsvinner også...kommer til å fortsette å tilby puppen på dagen før måltider,og gi han mme på hjelpebryst(for da får han vel i seg mm samtidig?) men orker ikek stresse med å presse i han mm når han er på det verste av nekting....

noen gode forslag om hva eg kan gjøre?veldig frustrert her...hadde det ikke vært for all allergien,så hadde eg nok godt over på fullt med flaske,for dette orker eg ikke, men gjør det for allergien hans....så er verdt alt styret...

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...