Lykkelig løvinne Skrevet 15. desember 2006 #1 Skrevet 15. desember 2006 Når det snakkes om kvalme i svangerskapet, virker det som i de fleste tilfellene ble en jente......og gutt ved tretthet. Kan det være noe i dette? Setter stor pris på svar i fra deg. Klem og takk!!!!
doble Skrevet 15. desember 2006 #2 Skrevet 15. desember 2006 Jeg var innmari kvalm og kjempe trøtt med jenta mi sist. Men hadde en litt tøffere jobb enn nå. Denne gang har jeg også kastet opp, men beg. med ingefær tab. tidlig, så det tok det værste. Har ikke vært såå trøtt denne gangen da. Men som sagt en litt lettere jobb fysisk. Vet ikke hva som kommer denne gangen da;) Tror ikke sånne ting har mye med kjønn å gjøre egentlig. Mamma har 3 jenter og aldri vært kvalm en dag!
ღDidrikmamsenღ Skrevet 15. desember 2006 #3 Skrevet 15. desember 2006 Jeg har vært sinnsykt kvalm de 3 første månedene og veeeeldig trøtt. Venter en gutt da, så tror nok de tegnene ikke er så mye å gå etter.
Nilla :-) jenter 05/07 Skrevet 15. desember 2006 #4 Skrevet 15. desember 2006 Stemmer ikke i mitt tilfelle. Var supertrøtt gjennom hele svangerskapet og fikk en jente. Var lite kvalm.. :-))
Gjest Skrevet 15. desember 2006 #5 Skrevet 15. desember 2006 Har vært dritkvalm i 3 mnd i alle mine nå tre svangerskap, de to første endte med gutter da, vet ikke enda hva d blir denne gangen... Vært utrolig trett også, alle gangene.
ceso Skrevet 15. desember 2006 #6 Skrevet 15. desember 2006 hmmm... da vet jeg nesten ikke hva jeg skal svare for meg var det nemlig fullstendig omvendt!! med datteren min var jeg bare trøtt og fantes ikke kvalm i det hele tatt. senere ble jeg gravid med en gutt og da var jeg syk og kastet opp konsant i 6 uker. desverre mistet jeg han under svangerskapet. ¨nå er jeg gravid med ei jente igjen og er nok en gang bare trøtt og har ikke hatt et sykt øyeblikk... alt er relativt... hehe
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 16. desember 2006 #7 Skrevet 16. desember 2006 Heisannn! Det var motsatt for meg, var utrolig kvalm og uvel da jeg gikk med sønnen min, denne gangen sier de det blir jente, jeg er ikke kvalm, bare trøtt og har dårlig matlyst.
tuppen og lillemor Skrevet 16. desember 2006 #8 Skrevet 16. desember 2006 har 2 gutter, med den første var jeg så trøtt og kun det at sove stående ikke hadde vært noe prob. trøtt med nr 2 oxo, jeg er trøtt denne gang oxo men ikke på samme måten, har vært uggen de første mnd, og dårlig matlyst.... men ellers ok. venter jente...
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 16. desember 2006 #9 Skrevet 16. desember 2006 Kastet opp til 7. mnd. med eldste og det ble gutt. Har vært like kvalm om ulig kvalmere denne gangen men også mye slappere. Kan fortelle deg i mai hva det ble ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå