Gå til innhold

Hva har dere i vogna til ettåringene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har til nå brukt dunpose, men denne begynner nå å bli litt liten, så da lurer jeg rett og slett på slags andre alternativer jeg kan velge i? Tenker også at det kan være litt upraktisk med pose når man har på sko og dress ( noe som sikkert kommer til å skje etter endt dag i barnehagen..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker voksiposen vi, den er så lun og god. Og stor nok iallefall.. Han har aldri på verken sko eller dress i vogna, det tror ikke jeg er særlig behagelig å sove i.. Han har tykke lester og strikket sett eller fleecedress når han sover i vogna..

Skrevet

Bruker dunpose, posen kan åpnes hele veien, og nederst er det glidelåser for å åpne med tanke på sko og sånn, hvis du skjønner hva jeg mener...:) han har en Ticket2Heaven pose.

Skrevet

vi har voksipose og veldig fornøyd med den! Vi bruker også bare tjukke sokker, tynn ulldress eller fleece + lue og evnt votter. Veldig god og varm:)

Skrevet

nettopp derfor har vi voksipose som vokser med barnet:)

den kan han bruke helt til han slutter å sove i vogna tipper jeg, så det er jo flott!

du kan jo alltids ta av dressen og skoene før du putter ungen i vogna da?

lillegutt bruker bare ullfrottesett, votter , lue og ullsokker i vogna nå da det fortsatt er varmegrader. det er når han sover altså. ellers sitter han i posen med boblejakke og lue på seg.

Skrevet

Vi har brukt lammeskinnet t å sitte på.. ho blir sint av å sitte i noe pose, så det har vi gitt opp.. pakker heller på ho dressen eller godt med klær og et tykt teppe ;) ho er 15 mnd nå..

Skrevet

Voksipose og er veldig fornøyd :)

Skrevet

Vi bruker en helt grei soveposen til 200... I den bruker han kortermet body, strømpebukse, genser, god strikkejakke, tynne ullvotter, tynn ullue, og ullsokker... Han er god og varm... Trenger ikke disse dyre fancy posene... :-)

Skrevet

vi har også voksipose. trenger ikke mye klær på han da. vi har somregel en flisdress på han.siden det er så lunt i vogna når han ligger så trenger du ikke noe vindtett

Skrevet

voksi eller bare dundress/sko/lue og votter om det er litt mildt...

Skrevet

jeg bruker voksi med vinterdyne i til prinsessa, hun er 15 mnd, men det er fortsatt god plass i den. da har hun på ullgenser, lue, ullsokker, og votter. og hals.

Skrevet

Vi har lammeskinnspose fra Teutonia. Når han skal sove har han på ullbukse, ullgenser, ullsokker og lue. Trenger ikke votter enda, det er lunt nok i posen.

Når vi henter i barnehagen er han ofte ute og da setter vi ham i vogna med dress og sko. Åpner lokket på posen så det ikke skal bli for varmt. Posen kan vaskes i maskin, så det er ikke så farlig om den blir litt møkkete.

Har sett noen som bruker jr-sovepose fra sportsbutikk i vogna. Det ser også praktisk ut, men jeg er ikke sikker på om den kan vaskes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...