Lykkelig løvinne Skrevet 15. desember 2006 #1 Del Skrevet 15. desember 2006 Når det snakkes om kvalme i svangerskapet, virker det som i de fleste av tilfellene ble en jente......og gutt ved tretthet. Kan det være noe i dette??? Setter stor pris på svar i fra deg. Klem og takk!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duracellgirl*prøver* Skrevet 15. desember 2006 #2 Del Skrevet 15. desember 2006 jeg var fryktelig plaget med kvalme i første svangerskap.. det ble gutt. Nå er jeg ikke veldig plaget ennå,men mye kvalm og kaster opp hver morra for det,men jeg er mye mer trøtt nå.. men det kan nok være fordi jeg har et barn i huset fra før denne gangen og det tar krefter. jeg er helt sikker på at det er gutt jeg bærer nå også, vet ikke hvorfor men jeg bare føler det og det gjorde jeg sist også. jeg er i 8 uke nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
endaeintrønder Skrevet 15. desember 2006 #3 Del Skrevet 15. desember 2006 nei ikke hos meg..sist var jeg kjempekvalm,da fikk jeg gutt!nå er jeg ikke kvalm,har bare vært litt sånn uggen,tror ikke det har noen sammenheng med kjønn nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2006 #4 Del Skrevet 15. desember 2006 Var ekstremt trøtt i forrige svangerskap og det ble gutt.. var småkvalm en stund også men aldri så ille at jeg kastet opp.. og slik er det nå også.. så det blir vel en gutt til ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. desember 2006 #5 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg var kvalm i nesten hele sist svangerskap. Kasta masse opp og var skikkelig dårlig. I et par mnd'er midt i og mot slutten var jeg god før jeg på slutten igjen ble dårlig og kastet opp. Jeg var trøtt, men ikke ekstremt trøtt. Det ble en jente. Jeg er bare 8+5 nå, men er ikke fullt så dårlig som sist (forløpig), men veldig veldig trøtt. Kunne ha sovna med handlekorga i butikken alså. Og har akkurat igår og idag en utrolig vond hodepine. Og har ingen ide eller følelse om hva kjønn det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Not me, not now, maybe later.. Skrevet 15. desember 2006 #6 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg var ikke kvalm i det hele tatt sist svangerskap, ikke spesielt trøtt heller. Jeg fikk jente. Nå er jeg kvalm hele døgnet og trøtt så det holder, så blir spennende å se hva det blir denne gangen.. ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
en på vei *utklekket:)* Skrevet 15. desember 2006 #7 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg er både kvalm og trøtt. Betyr det at vi får en av hver,det er jo mulighet for tvillinger:) Kan ikke huske jeg slet verken med kvalme eller trøtthet sist, ikke før de siste ukene iallefall. Og det ble verdens beste blivende storebror.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 16. desember 2006 #8 Del Skrevet 16. desember 2006 Jeg var kvalm og spydde mye 24/7 helt til jeg var nærmere 5 mnd på vei. Fikk gutt. Nå er jeg akkurat vippa over i uke 7, er ikke plaget med kvalme (bank i bordet) men er mye trøtt. Er rimelig sikker på at jeg venter jente denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 16. desember 2006 #9 Del Skrevet 16. desember 2006 Har vært kvalm og trett i alle de tre tidligere svangerskapene - samt dette, og har vært så heldig å fått av hvert kjønn.... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jua 10.12.05 Skrevet 16. desember 2006 #10 Del Skrevet 16. desember 2006 Jeg har ikke vært kvalm eller spesielt trøtt i mine tidligere svangerskap, men denn gangen er jeg ekstremt trøtt og veldig kvalm. Har en av hvert kjønn. Blir spennende ¨å se hva nr 3 blir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå