Gå til innhold

Juli: Er alle klare til jul???

Gjest

Anbefalte innlegg

Det er IKKE jeg...alle gavene er kjøpt og huset vasket jeg i sept (tak/vegger)...så det er igjen å ta en overvask.....så pynte og handle inn maten...så er alt klart til at svigers kommer på julaften....

Gubben og unga skal å hente juletre i mårra.....også kommer en gammel skolevenninne av meg i mårra så skal vi bake pepperkaker med unga......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flink du er da, K!!! :OD

Her gjorde vi unna det meste av store oppgaver som rydding, vaske ned huset, kjøpe inn (nesten) alle gavene osv før lillesøster ble født.Regnet med disse ukene med barseltid oppi jula ville bli temmelig hektiske uansett uten den slags mas og kjas...

Nå er alle gavene ferdige utenom en haug med bilder og album som vi venter på i posten (posten har somla vekk pakka...grrrr!!!), og juletre kjøpte vi i dag. også ny pynt siden vi bare har glasskuler fra før--- greit å pakke de bort for noen år og erstatte de med "lekre" plastkuler så lenge nå he,he

Snuppa og jeg bakte pepperkaker i dag, og pynta pepperkakehus i går! Handle inn til julelunsjen med masse gjester 1. juledag tar vi litt senere. Og i morgen er det julaftenfeiring med familie som skal utenlands julaften... her er det visst full fart! men det er jo koselig med jul da ;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...