Anonym bruker Skrevet 15. desember 2006 #1 Skrevet 15. desember 2006 Jeg har så vondt i korsryggen!! Klarer verken ligge, gå, sitte og stå.. Jeg har så vondt. Blir frustrert.. hva faen skal jeg gjøre og hva er dette?!?!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2006 #2 Skrevet 15. desember 2006 Hørtes nesten ut som meg for snart 2 uker siden, føltes ut som en knute nesten på midten. måtte gi opp "ingen piller" teorien min å ty til paracet for idet hele tatt orke...... men en varm dusj hjelper litt, og varmeflasker. *god bedring*
gledeseg:) Skrevet 16. desember 2006 #4 Skrevet 16. desember 2006 Ikke meningen å skremme deg nå, altså, men det var slik det begynte for meg da legen min fant ut at jeg har bekkenløsning... Så jeg ville tatt meg en tur til legen for å sjekke. Jeg begynte med fysioterapi med en gang, og idag er jeg så god som ny:) Lykke til videre...
VinterSol+2 Skrevet 16. desember 2006 #5 Skrevet 16. desember 2006 kan også være isjas vel? ofte at barnet klemmer litt på isjasnervene.. Om det er det, har jeg hørt at det kan hjelpe å ikke ligge på ryggen om natta.. jeg sliter med mye slike smerter selv etter å ha vært på jobb lange dager (står og går HELE dagen, i dag satt jeg i tilsammen 4 minutter..) krysser fingre for at det ikke er noen BL her i gården, men skal høre med legen for sikkerhetsskyld.
gledeseg:) Skrevet 16. desember 2006 #6 Skrevet 16. desember 2006 Det er sikkert sant, men hvis det skulle vise seg å være BL er det lurt å komme igang med fysio/bassengtrening med en gang:) Det er nå min erfaring, hvertfall:) Jeg har også en jobb hvor man står/går hele dagen, og ble sykemeldt 80% etter å ha vært hos legen. Men nå ser det ut til at jeg kan begynne minst 50% pga flink fysio:) Det er jo så kjedelig å bare være hjemme nesten hele dagen:/ Krysser fingrene og håper du slipper unna;p
VinterSol+2 Skrevet 16. desember 2006 #7 Skrevet 16. desember 2006 *krysser fingrene for oss alle sammen* leste i dette "gravid" magasinet at alle egentlig har en eller annen form for bekkenløsning, det er bare at noen blir hardere rammet enn andre. så det er vel bare å være forsiktig da! En tur til legen ekstra skader jo ingen heller, heldigvis:) får høre hva han har å si på mandag, og du, HI, bør vel kanskje ta deg en tur og sjekke ståa du og?
gledeseg:) Skrevet 16. desember 2006 #8 Skrevet 16. desember 2006 Lykke til og tvi,tvi:) Bedre med en tur for mye enn en for lite;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå