Gå til innhold

Emma*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei vennen! :-)

Hvordan går det med deg?

Hvilken rugedag er du på nå?

Hva føler du så langt?

Klemmer:-)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei vennen

Så koselig at det ligger en hilsen til meg:-))

I dag er jeg på rugedag 10. Og hva føler jeg???? Hmmm, vet ikke jeg, svinger veldig. Prøver å tenke positivt. Håper på det beste, men er forberedt på det værste. Håper i det ene øyeblikket og tror det værste i det neste. Kan si det slik at VM i trusetitting har startet!!! :-))

Det som er rart er at puppene mine er fremdeles ømme og det pleier å forsvinne på ca dag 10, og i dag hadde jeg vært på rugedag 11 hvis jeg hadde satt inn etter 2 dager, ikke tre som nå. Skjønner?? Eh, dette ble litt komplisert.....

Men har jo brukt andre medisiner og vet jo ikke hvordan kroppen regarer på de. Huff, dette er håpløst. Analyserer som bare det. Får snart vite da. Det nærmer seg slutten heldigvis. Hater disse siste dagene.

Hvor lenge henger pregnylen i?????

Har ikke orket å være her inne, må bare koblet ut. Prøvd å tenke på andre ting. Vært i Oslo i helgen hos svigerinnen min og det har vært digg å reise bort litt.

Håper det går bra med deg og spiren/e. Blir spennende på fredag og få førse titten. Se det banker og slår der inne:):)

Nei nå må jeg stikke, skal til en kamerat å se film

Stor go`klem fra meg

Skrevet

Hei igjen vennen!!

Jøss, RD 10 allerede?!!!!! Herregud tida går fort!!!

Oi, oi, oi....dette blir jo bare såååå spennede da:-)))

Tok du pregnylen kun som EL-sprøyte? Hva tenker du på når du sier henger i? Mtp utslag av hcg eller fake symptomer? Du trenger ikke bekymre deg for at den skal gi en falsk test om du tok den som EL-sprøyte. Når det gjelder symptomer, så har det hengt i til ca RD 5-7, noe sånt hos meg.

Jeg skjønte hva du mente med ømme pupper:-) Og det for meg var et veldig godt teng altså. Jeg pleide alltid å ha ømme pupper frem til RD 7-8, så var det stopp. Denne gangen har det de enda ikke stoppet opp (au au au) *knis*

Det gikk opp og ned med meg også, hele tiden.....var nett som en stor berg og dalbane hele meg....veldig slitsomt:-(

Hvordan skal du teste? Hjemmetest eller BP? Hvilken dag?

Ja, blir spennende på fredag. Håper alt er ok der inne. Det er nok bare en liten luring der inne skal du se:-)

Du vet, en til meg og en til deg:-)))

Åååå, jeg håper sååååå inderlig at den sitter hos den denne gangen. Det fortjener du så mye..... Krysser alt jeg har og sender deg bøttevis med babystøv*****************************************************************

Venter i spenning og håper du kommer inn med en fantastisk julegave om to-tre dager.

Lykke til, vennen - tenker på deg...

Mange gode klemmiser fra meg:-)))

Skrevet

Hei igjen

Ja tiden flyr. Faktisk synes jeg også det selv om denne perioden er ulidelig!!

Tok kun Pregnylen som EL sprøyte. Ikke noe etter det nei. Tror jeg satte den 3 desember. Vet kun hvordan kroppen reagerer på Ovitrelle. Tenkte på både ift utslag på hcg og fake symptomer. Lurer på hva som skjer i kroppen. Har skikkelig lyst til å beggynne å brenne av noen tester fra i morgen tidlig. Egentlig i kveld, men mannen sier nei!! Så da må jeg høre..he he.

Skal kun ta hjemmeprøve, men tror jeg skal spørre på jobben om jeg kan ta en blodprøve også, har lyst til å vite om det har streifet borti. Har aldri opplevd en positiv test med prøverør, så en kjemisk graviditet hadde nesten gjlrt meg litt lettet, da vet jeg at det er en mulighet. Huff, tenke tenke tenke, blir syyyyyk i hode.

Hvis ikke Pregnylen henger i lenger, så kanskje jeg skal teste i morgen på RD 11. Vet det er tidlig, men håpe håpe. Jeg begynner å bli en utålmodig sjel.

Huff, det er rugedag 11 jeg pleier å få mens, så det er en kritisk dag for meg.

Takker for babystøv, nå trenger jeg det virkelig:):)

Skal gi lyd fra meg når jeg vet noe mer

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...