doble Skrevet 15. desember 2006 #1 Skrevet 15. desember 2006 Hvis noen har lyst til å se... http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail/415937 Har vokst noe vanvittig den siste uka!! Kjenner livmoren kjempe godt nå, bare noen cm under navlen...Og den lille romsterer som bare det:) Andre i uke 15 som har lyst til å sende magebilde linker?? Så gøy å se:) Jeg er med nr.2 da..
*panama* med to søte små Skrevet 15. desember 2006 #2 Skrevet 15. desember 2006 Oj,den var stor;o) MEN fin da;o) Jeg er i uke 13 og har nesten sånn mage som deg,bare litt mindre..Jeg tror du har en gutt i magen;o)
doble Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2006 HeHe... Tror du? Jeg synes magen ser helt lik ut som sist jeg (jente). Men har sikkelig guttefølelse denne gang. Kaller nurket for HAN hele tiden...HIHI:) Men det er kanskje bare fordi jeg tenker det må bli en av hver.. Spiller ingen rolle da:) Så lenge babyen er frisk!
*panama* med to søte små Skrevet 15. desember 2006 #4 Skrevet 15. desember 2006 Det er sant..Det som teller. Jeg har også en jente fra før,men min mage ligner ikke på magen forrige gang ,ikke i det hele tatt;o) Spennende dette,men som du sier det viktigste er at h*n er frisk!!! En venninne av meg har sånn mage og hun fikk mage veldig fort,hun venter gutt.. Når har du ultralyd?
Nilla :-) jenter 05/07 Skrevet 15. desember 2006 #5 Skrevet 15. desember 2006 Så artig å se :-) Er også 15 uker og er nok samme størrelse som deg (mitt 2 svangerskap). Kjenner ikke noe særlig liv, men det gjorde jeg ikke sist heller. Morkaken var foroverbøyd da, så sikkert det nå også da....
doble Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 15. desember 2006 Jeg får nok UL i Januar engang. Har ikke fått innkallelse ennå..Venter spent!!
Nilla :-) jenter 05/07 Skrevet 15. desember 2006 #7 Skrevet 15. desember 2006 Jeg har fått ul 10 januar på Ullevål. Bor du i Oslo? Har selv vært på 2 ultralyder nå grunnet 2 MA og dårlig blodgjennomstrømning i morkaken sist svangerskap...
doble Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 15. desember 2006 Bor i Vestfold. Skal føde på Tønsberg. Ringte de for å mase litt.. De hadde papirene, men ikke funnet time ennå.. håper det ikke blir så sent...
Gjest Skrevet 15. desember 2006 #9 Skrevet 15. desember 2006 Nilla; er vel LIVMORA di som er foroverbøyd? Min er bakoverbøyd, så jeg kjenner den ikke enda, er 12+5 i dag... Får liten mage også, av samme grunn, den vokser liksom innover...
Gjest Skrevet 16. desember 2006 #10 Skrevet 16. desember 2006 Så fin mage, den er ganske lik min (er 14+3 i dag). Men eg har ikkje kjent rørsler enno (er førstegangs) Har ikkje lagt ut bilete etter veke 12, men skal få stumpen i gir og gjere det snart
Nilla :-) jenter 05/07 Skrevet 16. desember 2006 #11 Skrevet 16. desember 2006 Ti hi. Så rett du har :-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå