Anonym bruker Skrevet 15. desember 2006 #1 Skrevet 15. desember 2006 Dere som har prøvd Alcos Anal mot hemorider (innvendige), hjalp den? Vet ikke om det er hemorider jeg har men jeg har masse blod i avføringen, og kjeeeempevondt inni rompa....auuuu.... Finner jeg Alcos Anal i hylla på apoteket eller må jeg spør etter den..... syns dette er flaut jeg!!!!!!!!!
selfangerkjerringa Skrevet 15. desember 2006 #2 Skrevet 15. desember 2006 Alcos anal finner du i hylla på apoteket. Husker ikke helt hvilken avdeling... men det går altså an å finne den selv Ei hvit eske med grønn skrift tror jeg det er. Jeg har prøvd den selv nå i svangerskapet, og det har fungert veldig greit. For min del var det viktigste å dempe dem litt så jeg fikk "roa ned" området. Når man stresser pga vonde hemmorider forverrer man bare situasjonen så det blir en vond sirkel. Lykke til
nutri Skrevet 16. desember 2006 #3 Skrevet 16. desember 2006 kan finne den i hylla j, vanligvis sammen med andre preparater for "Mage". Men det er ikke flaut å spørre. De som jobber på apoteket får sikkert 50 slike spørsmål om dagen.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2006 #4 Skrevet 16. desember 2006 Jepp, prøvd Alcos Anal, og den hjelper virkelig! ) Prøvde tidligere et annet merke (Scheriproct) som IKKE fungerte. Alcos Anal salven finner du i hyllen - og så finnes også stikkpiller, men de må ligge kaldt, så der må du nok dessverre spørre betjeningen, for de må hente det i kjøleskapet... Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2006 #5 Skrevet 16. desember 2006 Jeg brukte Alcos Anal, og den hjalp Men jeg spurte på apoteket om "noe mot hemorider" og fikk den. Anbefales (oxo, brukte den som under-øye krem to ganger nå, før jeg skal ut på julebord! )
selfangerkjerringa Skrevet 16. desember 2006 #6 Skrevet 16. desember 2006 Bare et lite tips: sheriproct anbefales ikke brukt under svangerskap.
mayen20 Skrevet 17. desember 2006 #7 Skrevet 17. desember 2006 men altså... blod i avføringen kan være livsfarlig, så gå for all del å sjekk at det "bare" er hemorider du har!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2006 #8 Skrevet 17. desember 2006 Alcos Anal må ikke brukes i ansiktet. Det er kun scheriproct som kan brukes mot ringer under øynene, men det er ikke lurt. Man ødelegger huden ved å bruke kortisonpreperat over tid.
krabbe Skrevet 17. desember 2006 #9 Skrevet 17. desember 2006 hvor i pakningsvedlegget finner du at scheriproct kan brukes mot ringer under øynene?!!! både helsepersonell og de som lager scheroproct fraråder dette, så dette får man gjøre på eget ansvar...
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2006 #10 Skrevet 17. desember 2006 Det står ikke i pakkningsvedlegget. Det er et fotomodelltriks, men det rekommenderes som sagt ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå