Gå til innhold

Bytter dere smokk hver måned?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står på pakken at smokken bør skiftes ut etter en måneds bruk. Synes det høres veldig kort tid ut, og babyen vår har flere smokker som han bytter på å bruke. Sjekker smokken flere ganger om dag.

Hva gjør dere?

Skrevet

nei, d gjør jeg ikke. syntes,som du sier,at d hørtes litt kort ut! også har de jo gjerne sine favoritter og. sjekker smokken og koker spesielt etter forkjølelse.

Skrevet

Nei, alle er fremdeles i bruk. Sjekker dem innimellom, men bytter dem ikke. Tror det er et salgstriks; de er jo like gode etter et halvt år! (har ikke bare to smokker, da...)

Skrevet

Nei, tror de har skrevet det for å selge flere sokker jeg...sleipingene.. Han har jo dessuten flere, så det er ikke samme som er i bruk hele tiden. Jeg drar i dem og sjekker at de er i orden og koker dem stadig vekk, mener det er mer enn bra nok jeg!

Skrevet

Jeg gjør det.Men nå kan det jo hende jeg bytter etter*kremt* antrekket også;p

Skrevet

Teller ikke dager, men vi mister dem innen en mnd. tror jeg

Skrevet

Jeg har alltid 4-5 smokker, så bruker de i ca 1,5 mnd, så bytter vi ut :)

Skrevet

Ja, noen ganger oftere også. Synes det blir litt ekkelt også å ha en smokk for lenge, de skal jo ikke kokes etter at de er tatt i bruk.

Skrevet

Ja jeg prøver å kaste smokkene etter ca en måned. Siden det er det som er anbefalt gjør jeg det, vil ikke risikere at den skal løsnne og han få den i halsen.

Skrevet

Jeg bytter smokk når jeg ser de er stygge og begynner å bli slitt i smokken. SALGSTRIKS at de må byttes ut etter 1 mnd. Man ser jo når dem bør byttes(?), og man har jo som oftest flere man bytter på. Hos oss er det en i vogga, en på stellebordet, en i vogna, og en på stua :) Og jo, dem bør absolutt kokes etter at de er tatt i bruk. Som f.eks med flasker. Smokkene blir jo også skitne. Jeg koker dem iallefall 3 x i uka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...