kanskjesnart..v/ hjelp av ivf? Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #101 Skrevet 27. desember 2007 Hei kjære deg! Nå er det fryktelig lenge siden jeg har svart. All tvil til side (i tilfelle du lurte): Jeg er BARE SÅ GLAD på dine vegne! Grunnen til at jeg ikke har svart, er at jeg ville ha tid til å sette meg ned i ro og fred og svare deg- og jeg har ikke hatt så mye ro og fred.. Julen har vært koselig, vi har vært sosiale, vært på konserter etc, og nå skal vi snart ut og spise. Her har det vært et fantastisk vær helt frem til jul, iskaldt og nydelig, trolsk landskap. Nå regner det... Vi har prøvd knallhardt på å bli gravide, men jeg tok ikke el-test og ble overrasket med en alt for tidlig mens. Blir ikke overrasket over ikke å bli gravid, men har tenkt å fortsette å prøve selv til neste forsøk. Ellers driver jeg og leser litt om Danmarksklinikker- så jeg ble virkelig inspirert av deg:) Jeg håper du har hatt en vidunderlig koselig forventingsfull jul. Jeg ønsker deg alt godt og lyke til fremover, så høres vi vel? Du får holde meg oppdatert! Stor, stor klem fra meg
krysser fingre og tær! Skrevet 3. februar 2008 #102 Skrevet 3. februar 2008 Kjære deg, nå er det fantastisk lenge siden jeg har har skrevet til deg, beklager! Det rare er at disse sidene som kun dreier seg om å bli gravid og å være gravid ble mindre spennende nå som jeg ble gravid. Mens jeg prøvde måtte jeg innom hver dag, mens nå som jeg har klart det leser mye mindre om ting. Tenker vel at jeg har blitt ganske godt opplært gjennom disse årene og jeg har jo faktisk gått gjennom 1.trimester 3 ganger nå. Dessuten står det om så mye som kan gå galt her inne, så jeg har vel prøvd å skåne meg selv litt.Vi har utrolig nok klart å holde oss positive hele tiden! Jeg er nå 15 uker på vei, kvalmen har gitt seg, magen har begynt å vise ganske godt og jeg er hver dag evig taknemlig for at vi nå endelig har klart det! Med unntak av bekkenløsning (som jeg fikk veeeeldig tidlig) er jeg i fin form og ved godt mot. Hvordan går det med deg nå da? Du har vel 1000 jern i ilden tenker jeg? Asiaturen nærmer seg vel nå? Åh, det hadde vært fantastisk deilig å reist fra dette landet en stund! Er nok litt lei av kulde og vått vær. .. Gleder meg masse til våren, det skal bli så godt med litt lys og varme igjen! Hvilke (t) land skal dere til på Asiaturen? Noen spesielle aktiviteter dere skal, klatre, gå i fjellene, sykle? Jeg har av en eller annen grunn alltid drømt om å gå i fjellene i Nepal. Tenker på deg stadig og håper du nyter livet og har det bra! Klem fra Maria (da veit du det)
krysser fingre og tær! Skrevet 29. februar 2008 #103 Skrevet 29. februar 2008 Hei igjen! Kommer med en liten oppdatering etter ultralyd. Alt er i skjønneste orden med gutten i magen! Alle mål stemmer og alt tilsier at dette blir en frisk og rask liten kar. Vi har vel ikke vært så bekymra, men bekreftelser er alltid gode å få. Far går bare rundt og gliser om dagen, det er vel noe helt spesielt for en far å vente seg en sønn. Håper våren snart kommer til Oslo og at du har det det bra. Hilsen fra meg
krysser fingre og tær! Skrevet 6. mai 2008 #104 Skrevet 6. mai 2008 Forstår du har slutta med denne siden siden jeg ikke har hørt noe fra deg. Synd, for jeg savner å høre fra deg. Håper i allefall at du har det bra. Jeg har nå kommet i mitt 3. trimester og har det veldig bra. Det har vært veldig kjekt å bli kjent med deg og jeg ønsker deg kun det beste! Om du skulle titte innom så hadde det vært veldig koselig om du skrev noen ord. Klem fra meg
krysser fingre og tær! Skrevet 31. desember 2008 #105 Skrevet 31. desember 2008 Bare sånn i tilfelle at du skulle titte innom her så må jeg ønske deg riktig godt nytt år!!! Håper du har det bra og at du har fått alle dine ønsker oppfylt. Jeg koser meg noe enormt som mamma og kunne ønske alle som ønsker det skulle kunne få oppleve det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå