Gjest Skrevet 15. desember 2006 #1 Del Skrevet 15. desember 2006 Hørte du er her inne! Gi en lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkebolla e blitt mor Skrevet 15. desember 2006 #2 Del Skrevet 15. desember 2006 kra kra. eg e her eg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. desember 2006 #3 Del Skrevet 15. desember 2006 hehehe... JIPPI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkebolla e blitt mor Skrevet 15. desember 2006 #4 Del Skrevet 15. desember 2006 kordan går d trekløvere ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. desember 2006 #5 Del Skrevet 15. desember 2006 Går fint! Er i uke 14 nå! Jeg har gått ned 6 kg, tror jeg har hyperremesis Med deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkebolla e blitt mor Skrevet 15. desember 2006 #6 Del Skrevet 15. desember 2006 D går bra. Håpe spiren sitte no. Va på ul i går. Skal på ul igjen om ca 14 dage. Glede meg. 6kg? d e jo en del. ka sie legen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. desember 2006 #7 Del Skrevet 15. desember 2006 Legen sier jeg skal få tett oppfølging, har time mandag morgen, mulig jeg legges inn om jeg har gått ned mer. Går utover studiene dette her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkebolla e blitt mor Skrevet 15. desember 2006 #8 Del Skrevet 15. desember 2006 bra du får tett oppfølging. håpe du kjem deg opp i vekt. ekje kjekt å gå slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. desember 2006 #9 Del Skrevet 16. desember 2006 Forslag til hva jeg kan spise? Hva anbefalte legen deg å spise? Vil j nødig risikere at jeg mister pga kostholdet mitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå