Gå til innhold

Åhh jeg er såååå kvalm..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

..absolutt hele døgnet!! Jeg kaster ikke opp (hvis jeg holder meg unna sjokolade og andre søt-saker) men er konstant kvalm. Jeg har vært det i noen uker nå (vet ikke hvor langt på vei jeg er og har ikke legetime før på nyåret) og jeg må innrømme at det tærer på. Jeg orker ingenting og sliter skikkelig på jobb. Det er ikke lett å gå rundt å late som alt er bare bra når en føler at en må kaste opp hele tida. Er det noen som har noen gode tips for å slippe unna kvalme, eller må jeg bare "leve med det" til det gir seg? Hvor lenge pleier slik kvalme å vare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

 

mitt råd, til deg uten at jeg kjenner deg som person. er å ta en legetlf, få deg en legetime og sjekk deg. du bør sykemeldes hvis du forstsetter sånn, hvis du ikke øfler du klarer. d. har vært ute i en 9 ukers praksis nå, og halvparten av den har jeg kasta opp, vært konstant kvalm. men har ikke sykemldt meg, men d ble bare verre. nå er jeg i uke 12 dvs fortsatt kvalm men legen mente jeg var sterk, som takla d men ba meg ta d rolig fraomver...d råder jeg deg til også. er i tillegg til tegn pp at alt er bra med den lille at kroppen også trenger å omstilleseg, lytt og ta hensyn,makter du ikke lengre ikke tving deg til d....er jo jul snart. trenger hvile:) lykke til, også må du huske at kvalmen gir seg og d er j o tegn på at den lille har d bra...men vet hvordan d er.

dette er kun en liten tanke fra meg, ingen fasitt siden jegikke kjenner deg. men siden du ikke vet hvor langt du er på vei, så er d jo greit å få sjekka d også....

 

 

stor go helg klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider