~anette & lukas + ella ~ Skrevet 15. desember 2006 #1 Skrevet 15. desember 2006 Jeg sliter med å få i Lukas vann. Har prøvd i over 1 mnd nå. Prøvd eplesaft-metoden også, men ingenting funker... Han får 2 porsjoner grøt pr dag, men får ikke i seg så mye væske. Kanskje 450 mme bare + de 100 x 2 ml som er i grøten. Noen som har noen tips til meg? Er dette nok mat og drikke tro? Syns dere jeg bare skal gi eple saft for at han skal få i seg mer væske? Takknemlig for svar
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #2 Skrevet 15. desember 2006 ...glemmer det alltid... han er 5 mnd gammel
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2006 #3 Skrevet 15. desember 2006 Dytter, for vi har det på akkurat samme måte. Vesla her får i sek akkurat like mye veske, og jeg tenker at alle sier jo at fra de er 6 mnd skal de ha mindre mme, og da må jeg vel begynne å gi vann til grøten nå. Har også prøvd i ca en mnd...og vesla er 6 mmnd nå. Eplesaftmetoden fbnker ikke her heller
♡ A & E ♡ Skrevet 15. desember 2006 #4 Skrevet 15. desember 2006 mulig dette er litt dumt spørsmål,men hva er eplesaft-metoden? litt saft i vannet?
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 15. desember 2006 Ja, man begynner med å ha i en del eplesaft i vannet, etterhvert tar man mer og mer vann og mindre saft, og tilslutt er det bare vann.
♡ A & E ♡ Skrevet 15. desember 2006 #6 Skrevet 15. desember 2006 oki prøvd andre smaker i vannet,kanskje liker det bedre?
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 15. desember 2006 Han elsker eplesaft, det er det som er problemet Vil ikke ha vann, bare eplesaft...
♡ A & E ♡ Skrevet 15. desember 2006 #9 Skrevet 15. desember 2006 forresten,kanskje prøve en annen type flaske m sterke farger eller lignende som virker spennende?
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #10 Skrevet 15. desember 2006 Har prøvd avent vanlig flaske, mam flaske og avent tutekopp fra 3 mnd. Den er forresten knall rosa
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #12 Skrevet 15. desember 2006 Det skal være sikkert og visst û Men du kom med mange gode forslag Får bare fortsette å prøve hver dag, må jo gå til slutt ...håper jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå