Gå til innhold

Får man kun innvendig ul før uke 12??


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg skal på volvat(privatklinikk) for ul i uke 11, vi er så spente på å se babyen pluss at det er den beste tiden å se etter downs syndrom på ul. Men får man da kun innvendig ul siden jeg er tidligere enn uke 12?? Takk for svar alle som vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det. Fosteret er for lite til å se noe fornuftig på vanlig UL før i uke 12-14 har jeg hørt.

Jeg har også fått innvendig UL når jeg har hatt det før uke 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde Ul i dag. er 11+3 og hadde da innvendig UL. Vet at for å sjekke mulig om barnet har downs syndrom må man være i mellom uke 12 og 13. Dette sa de på Volvat hvor vi var i dag. Da jeg gikk gravid med førsteman fikk vi beskjed om at vi måtte være i uke 13 for å sjekke mulig downs syndrom - dette var på Majorstuaklinikken.

 

lykke til. Morro å se det lille barnet.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk beskjed om mellom uke 10 og 13 både på volvat og hos fastlegen så satser på at dette er riktig. Ok da blir det sikkert innvendig ul på meg også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

 

jeg var på utvendig Ul i uke 9, så foster, armer, bein, målte kropp og plommesekken..så hjertet:)så d er fult mulig før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var paa innvendig UL for noen dager siden--var da 8+2. Etter den innvendige, forsoekte legen aa ta utvendig ogsaa-men det gikk ikke. Men det gaar i noen tilfeller sa hun. For meg fungerte altsaa bare innvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. var på UL i uke 10 - utvendig sådan. Kunne tydelig se barnet med hode, armer og bein.Og ikke minst det lille hjertet som slo. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...