Gå til innhold

Dere som har tempa. Hvordamn var tempen deres den mnd dere ble gravide?


hønetuppa ønsker barn

Anbefalte innlegg

Heisann

 

Driver å temper. Er nå ca 1 uke etter el. Tempen har bare steget etter el (foutenom 0,1 minus fra i går til i dag)

 

Noen som vet hvordan tempen skal være når en er gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dagen etter el sank den,etter det har den bare steget og nå i uke 6 er den stabil (tenkte å tempe ut året)...viss tempen stiger er det håp for deg.

 

hva var tempen på el dagen og hva er den nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan:-) Takk for svar!!

 

På el dagen var den 36,2. Nå er den 36.5.. så det går jo oppver da.. før el var den 35.5... Hva tor du? Hvordan var din? Er nå på dag 23 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har med 2 tall på hver side av punktum,så min var 36.18 dagen etter el og 36.89 nå i uke 6.

 

men din stiger jo også,men får ikke sett så stor stigning hos deg siden du ikke har 2 desimaler...men jeg vil si det er håp der,tror det kan være ett tegn,men ikke stol på meg før du har en positiv test =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min temperatur lå på 36,40 fra eggløsning til ca 12 dpo, så sank den to dager og jeg begynte å spotte litt de to dagene, men så har den steget til det den lå på, kanskje litt mer, men ikke mye, jeg har testet positivt med new generation og clearblue digital.

 

Ingen småblødninger heller lenger. Ingen symptomer utenom noen små stikk som nesten ikke kjennes i brystene sånn av og til.

 

Svarte visst på mer enn det jeg hadde tenkt, hi hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er dpo?? :-) Tempen min er på 36,4 i dag også.. Så den går iallefall ikke nedover da.

 

Jeg hr ingen symptomer ellers.. men håper fremdeles da. Har ikm på Torsdag som kommer..

 

Lykke til i svangerskapet da:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tempet hele veien, er nå i uke 12. Min normale temperatur var 35,8 før jeg ble gravid. Steg til 36,3 på EL-dagen... etter det har den variert alt fra 36,3 til 36,7 men den holder seg som regel stabil på rundt 36,5 grader. Tror at så lenge den holder seg over den temperaturen du hadde før eggløsning så er det gode sjanser:) Jeg har brukt Ladycomp hele veien og den er genial, når du har hatt høy temperatur i over 18 dager(tror d var 18...) så viser den at du er gravid:D

 

Lykke til!!:):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar:-)

 

Vanligvis synker tempen etter el eller?? :0) Min har jo ikke synket iallefall. Den holder seg på høyere enn den var før el.. håper håper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hønetuppa

 

På dag 7dpo sank tempen min litt. Deretter steg den igjen og er nå 5+6 uker gravid..

 

Før EL var tempen min ofte på 36.2/36.3 nå ligger den i snitt på 36.7. Så bare du har høyere temp etter EL, så er det håp...

 

Jeg testet positiv på 10dpo. Hadde ikke tenkt å teste, men skulle til fastlegen min denne dagen for å kreve videre utredning... Men trengte jo ikke det da...

 

Sprer litt babystøv til deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...