Gå til innhold

Reimadress - som ny - til 25 kroner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det fant jeg på bruktbutikk i dag! Så fornøyd :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøøøøøøøøsssss!! hvor ligger den butikken hen?

Skrevet

På Gjøvik...kunne ikke tro at de solgte den så billig :)

Skrevet

Nei det skjønner jeg. For langt unna for min del, moro å handle brukt!! :-D

Skrevet

Absolutt - kan virkelig finne orginale ting + å gjøre kupp som dette! Så også en på Fretex i Oslo - riktignok litt mer slitt, men til 50 kroner. Må le litt når jeg ser alle som kaster seg på utstyrsfanatismen - og tror at man må bruke tusenlapper på alt man skal ha tak i. :)

Skrevet

Jøsses...det var jo helt utrolig!

Må være årets beste kjøp det ?

-ble missunnelig jeg nå :)

Skrevet

Jøss

Grattis med super-kjøp :)

Skrevet

Takk :) Håper det kan inspirere andre til "skattejakt" også! Synes vi har et forbrukshysteri i Norge!

Skrevet

Helt enig, har kjøpt det meste av dresser osv. til Junior på Finn.no til en mye billigere pris. Man ser jo nesten ikke at de er brukt engang jo. Dessuten er det ikke så lenge de har klær før de vokser ut av de.

Skrevet

Ikke sant? Jeg kikket også på Finn. Der synes jeg noen ganger at folk skal ha relativt mye for de - i forhold til Fretex og slike steder, men på en annen side - da må man ta seg tid til å titte... Blir helt overrasket over hvor mye folk har betalt, og hvor lite de har fått brukt de :)

Skrevet

Lurt å handle pent brukt =)

I fjor fant jeg en kjempeflott (og veldig lite brukt) snøskuterdress til 8 åringen min. Den er todelt, og koster ny 1500 kroner. Betalte bare en skarve hundrelapp i NOK for den. Buksa så ikke brukt ut i det hele tatt.

Helt enig; Man kan finne mye fint i bruktbutikker.

Er bare å vaske det når man kommer hjem =)

(gjør det selv om de er rene)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...