Gå til innhold

Oppdatering Iselin79 Gravid med mirakel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk sms fra henne nå. Hun ble satt igang på onsdag (ja, du har helt rett...det er fredag i dag!!!).

Hun hadde hatt skikkelig vonde rier i går kveld og i natt, men de har visst avtatt. Hun ligger nå med drypp for å fremprovosere riene.. Hun håpet vesla kom i.l.a. natten..

Vi krysser fingrene for det...!!

Får nesten rier selv av å gå å vente...hi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff da.. dette tok tid.. .får håpe hun ikke blir så sliten da, og at hun får sove litt innimellom... Blir nok en baby iløpet av helgen... må jo bli det...:)

Skrevet

Ojoj, så spennende! Håper som cec26 at hun klarer å slappe litt av så hun er klar til dyst! :o)

Masse lykke til videre.

ps: er moro med bim-fødsel på direkten..

Skrevet

Det tar sin tid altså. Drypp setter nok fart på sakene :-)

Skrevet

Huff, stakkar...tar det SÅ lang tid!?! Trodde ho skulle få lucia-baby jeg...

Skrevet

Hei alle sammen...

Fikk sms fra Iselin i natt, og gjett om jeg er sjokkert!!!

Tulla viste seg å være en liten prins!!!!!!! Det er nesten så jeg ikke tror det, etter alle ul'ene hun har hatt (inkl. 3D). Har sendt en sms for å få bekreftet det, regner med å få svar i.l.a dagen (..bare så jeg ikke sprer usannheter her inne). Men det står klart og tydelig "prins" i sms'en jeg fikk...

Vitale mål 2773 og 47 cm, født kl. 01.42 16. desember.

Skrevet

Fikk akkurat bekreftet at det ble en

G U T T

Skrevet

WOW nå satte jeg morrakaffen i halsen gitt :=))) ja de ble vel rimelige overraska da skulle en tru hihihi:))) Og de har vel handlet inn i den tru at det er ei lita tulle og som du sa hun har jo tatt noen ul og iallefall 2 X 3d...ja ja det beviser jo nok en gang at en ikke kan stole blindt på ul og selv erfarne leger/jordmodre osv kan ta feil. Men det viktigste er jo at alt står bra til med dem alle. Ønsker familien lykke til og alt godt. Gleder oss til å høre fra henne :=))))))

Skrevet

En gutt!! Jøje meg, kan de ta feil så mange ganger?? Men en stor glede uansett selvsagt!

Skrevet

hehe! det var dagens sjokk!!

Så stas for Iselin å endelig bli mamma! Gratulerer masse med den lille gutten!

Skrevet

Ojojoj! For et lite sjokk det må ha vært for dem i det øyeblikket han kom ut! Til og med jeg ble jo litt sjokka nå, hehe...Sprøtt at de kan ta feil, jeg spurte henne senest her om dagen om de var helt sikre.... Da svarte hun at de stolte på alle de som hadde sagt jente, siden bare en person hadde sagt gutt.. Også de som har vært på 3d ul og alt...Så feil kan man tydeligvis ta! Men stas med gutt da!

Alle gode tanker og gratulasjoner til Iselin som endelig har blitt mamma!

Hurra!!!

Skrevet

OJ - GRATULERER MED GUTTEN!!! Ble nesten litt urolig på egne vegne nå.. Vi har og vært på 7 UL, inkl 3d, og alle har sagt jente! Vi har omtrent bare rosa tøy...

Men, men: Er jo stas uansett da!!!

Skrevet

Fnis.. tenker de ble temmelig overrasket når jenta kom "med tilbehør", ja.. Nettopp derfor jeg er litt forsiktig med å innrette meg på at det blir jente her i huset også.. Rart å innstille seg på en ting og så skjer det noe annet, selv om begge deler er like velkomment, SÅKLART!! :-))

Mange gratulasjoner og klemmer til den lille familien! Godt at det er over og at de nå virkelig kan begynne å se framover etter all motgangen.

Skrevet

WOHO! Første i bim gjengen som er mamma!!! Håper alt står bra til med mamma og lille gutt... Thihi. Hun var jo bombe sikker selv at det var ei jente...

Regner med at det var gdt å få det overstått nå, tok litt tid gitt!

God Jul sier jeg da, Hilde Iselin fikk julegaven sin litt tidlig.. Thihi

Da får vi se hvem neste kvinne sin tur det er, i bim gjengen????

Skrevet

Begynner nå å komme meg etter sjokket...hehe. Og jeg er sååå glad på Iselin og kjæresten sine vegne. Tenk for en julepresang!! Ser dem for meg...sitte julaften med knerten i armene... Blir litt misunnelig.. Får vel ruge noen uker til jeg))

Kanskje vi her på BIM må hjelpe Iselin og kjæresten å finne navn til prinsen...? Han kan jo ikke hete Amelie Sofie lenger...hi.

Hva med Emil...siden det er en ordentlig liten luring...

Andre forslag...?

Skrevet

He-he...Emil passer fint ja!!!

Skrevet

Hihihih støtter Emil forslaget jeg også. Hipp hurra for Iselin:=)))Grattis med prinsen.... Ellers så syntes jeg Mathias er et kjempe fint guttenavn:)))))

Skrevet

Gratulerer med gutten, for en overraskelse :-) Blir det en rosa gutt? ;-) Har også fått vite at det blir ei jente på 3-4 ultralyder, så håper de ikke tar feil med oss også. Ikke det at jeg ikke kunne tenke meg gutt, men her er alt rosa!!

Skrevet

gratulerer så mye med gutten... ja sånn kan det gå med oss alle. Det hender jo de tar feil faktisk... jeg har også fått vite at vi venter jente så da får vi se... sikkert litt av en overraskelse!!!

Skrevet

Du snakker om overraskelse! Gratulerer med et lite gutteknøtt!

Utrolig at de kan ta så feil så mange ganger ja:)

Skrevet

Nå ble jeg helt satt ut her, hehe...Fikk ikke bimmet noe i går, så dete innlegget hadde jeg ikke sett, GUTT!!!! hehe, så spesielt da altså, hehe...

Men uansett GRATULERER med skatten, endelig er det hele over, nå kan dere nyte hverandre og den lille gutten....

Ja, Emil høres jo ikke dumt ut da...haha..

Skrevet

Hei hei!

Gratulerer så masse med den lille gutten :-) Håper du ikke er totalt utslitt etter alle timene, sånn at du virkelig kan nyte tiden :-)

Klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...