Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun er 11 uker og alltid blid og glad. i det siste har hun små siklet og hun spiser på hånda si hele tiden.. i to dager nå har hun skreket mye på kvelden jeg vet ikke helt hva det er. i dag har hun sovet mye ( pleier ikke sove så mye, mer små duppe litt nå og da) og hun blir fort trøtt og skriker.

Kan det være tenner eller er det tidlig? Har ikke sett noe i munnen hennes da.

Skrevet

Det lurer jeg og på..Mi jente er 9 uker og har spist på hendene sine i en uke nå...sikler masse og tygger knallhardt på fingen min og helt fra seg fordi det klør sånn....Sover jo gjennom hele dagene, og har vært vanskelig å legge en stund....bæsjen har vært slimete og grønn, men nå blir den mer normal igjen.......

Kan de få tenner så tidlig? jeg vet jeg var tidlig selv 3.5 måned....

Kan du se to hvite felter i tannkjøttet til datteren din? ser akkurat hvor de skal komme ut...Vet ikke om dette er normalt å se da! :/

Skrevet

prøvde å se litt i dag og jeg ser ikke så mye, var litt hvitere på sidene, må se etter. ikke så lett, har gjærne smokk, fingre og klær i munnen på en gang. sovna igjen nå. virker som hun er så trøtt hele tiden, hjelper bare å legge henne i senga si. ikke på sofa eller noe annet sted nå... er ikke vant til at hun vil sove så mye.

Skrevet

Noen ganger "gnager" de lenge før tennene kommer da, men det er jo ikke umulig at det er tenner på vei. Minsten vår fikk første tanna da han var 11 uker og 4 dager og har hørt om mange som har fått tenner enda tidligere enn det.

Skrevet

Så rart.. akkurat sånn har min jente vært i det siste også..vært sutrete og trøtt.. hun som alltid er blid.. og gnaget masse på hendene sine.. hun er 10uker Tanken har slått meg også at det kanskje er tenner, men er ikke det veldig tidlig?

Skrevet

Jeg trodde jenta mi også skulle få tenner tidlig, hun spiste på hendene sine, siklet og skrek helt fortvilet stakkars. Dette begynte hun med da hun var ca 2 mnd, hun har enda ikke fått noen tenner, og kløingen i gommene kommer i perioder. Leste at de kan klø i uker/måneder før tennene kommer!

Skrevet

Ikke usansynlig at det "rører" seg der nedi, som HS sa.. min har hatt sånne perioder fra han var ca 2mnd og har det ennå.. han er 8mnd, og har enda ikke fått NOEN!!

Kjøp dentinox på apoteket og smør det på og se om det hjelper!

Skrevet

mi begymte å gnage på hendene sine tidlig hun å. første tanna kom da hun var 8mnd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...