Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 15. desember 2006 #1 Skrevet 15. desember 2006 Uff nå trenger jeg hjelp til ett bittelite problem,jeg har mistet knappen (av alle ting) på den grå kåpa mi.Jeg skal på byen for første gang i morgen på over 2 år,og trenger den knappen.Jeg hadde en ekstra knapp som jeg har lagt ett sted i leilighten,men hvor? Har sett i syskrinet og skuffer. Kan du se den? Den er stor og grå.... (uff føler meg litt kjip,her spørr folk om de er gravide og jeg spørr hvor knappen min er ;O) Trenger du dato?
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #2 Skrevet 15. desember 2006 gir deg dato tillfelle du trenger det jeg ;O) 140581
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2006 uff skikkelig teit,men jeg MÅ finne den knappen.... Dytter litt så du ser meg oppe på toppen ;O)
Twig Skrevet 15. desember 2006 #4 Skrevet 15. desember 2006 hehehe, du er da like velkommen t å spørre selv om det ikke er gravidspm ) jeg får opp en boks av noe slag..
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 15. desember 2006 uff,vet om bare en boks og det er syskrin boksen,den er ikke der ;( Kan du se farge på boksen? Har noen leke kasser og noen smykke skrin,føler egentlig at jeg har leta overalt. Er det ikke typisk da? Skal dresse meg opp liksom også mangler det en knapp ;o) Hi,hi...må le litt av meg selv også....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå