Gå til innhold

Trøtt etter å ha vært våken i 1,5 time. Er det lite?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 11 uker blir trøtt etter å ha vært våken i 1,5 timer. Hun kan godt være våken lengre, men da blir hun overtrøtt.

Er dette vanlig?

Skrevet

Høres helt normalt ut :o)

Slik var humlegutt også. Rakk såvidt ny bleie, mat og litt kos :o)

Babyer er veldig forskjellige, noen er mer og lenger våken enn andre.

Skrevet

Tassen er sånn om morgenen. Lengre våken etter formidagsluren sin

Skrevet

De vokser når de sover. Jenta mi sov 22 av 24 timer de første ukene. Helt utrolig. Kun våken når hun skulle ha mat.

Skrevet

jenta mi har alltid vært mye våken og veldig nysgjerrig. siden hun var noen uker gammel var hun ofte våken hele kvelden og til vi la oss og sener og. men nå har det forandret seg, i dag synes jeg hun har sovet mye... er ikke vant til det så jeg blir så klart bekymret og nå måtte jeg bare legge henne for hun skriker og vil bare sove..

hmm, kanskje det triste været som gjør det.. trøtt om dagene jeg å..hehe

Skrevet

frøkna mi på snart 6 mnd sover kjempemasse føler jeg. er MAX våken i 2 timer før hun blir trøtt, samme om vi er hjemme eller borte.

hun våkner 7, sovner halv ti, sover til 13, våken til 15.30, sover til 17, våken til natta kl 19. tror hun vokser fært om dagen=)hs sa at det iallefall var heelt normalt, bare hu ikke sov 4-5 timer i ett strekk..

Skrevet

Når vår baby var 11 uker, klarte han knapt 1 time før han ble trøtt. La henne bare sove så mye hun vil, de trenger søvnen for å utvikle seg. blir de veldig overtrøtte er det verre å få de til å sove.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...